Det håber jeg da for din skyld hvis det er det du troede i udgangspunktetpederrevnørd skrev:Bliver sku nervøs nu... Yupa ER et pigenavn ik....

Det håber jeg da for din skyld hvis det er det du troede i udgangspunktetpederrevnørd skrev:Bliver sku nervøs nu... Yupa ER et pigenavn ik....
Man har jo før hørt om nogen der er blevet snydt med de der Thai "piger"toni skrev:Det håber jeg da for din skyld hvis det er det du troede i udgangspunktetpederrevnørd skrev:Bliver sku nervøs nu... Yupa ER et pigenavn ik....
Forstørrelsesglas må også gerne bruges i nødsituationerPoulD skrev:Man har jo før hørt om nogen der er blevet snydt med de der Thai "piger"toni skrev:Det håber jeg da for din skyld hvis det er det du troede i udgangspunktetpederrevnørd skrev:Bliver sku nervøs nu... Yupa ER et pigenavn ik....![]()
Synes sgu godt nok også hun har en lidt dyb stemme. Har du checket hvilken finger der er længst Peder?
Helt enig Oleole. skrev:rigtig mange sunde tubastrea,jeg kan rigtig godt li azoox baljer
Det er sgu god humor Pederpederrevnørd skrev:Helt enig Oleole. skrev:rigtig mange sunde tubastrea,jeg kan rigtig godt li azoox baljer![]()
Og undskyld til trådstarter og min dejlige kone(håber hun aldrig læser SF) for off Topic...
Men det er jo heldigvis sjældent at PoulD, Bima eller undertegnede kommer til dette..
Jeg prøvede at tage den over i en kop. Men kom ikke mere frem. Tværtimod den lukkede mere i.Petercw skrev:Det der med at tage koralen op i en kop for at fodre den, det ved jeg da ikke helt.
Umiddelbart vil jeg tro at det stresser mere end det gavner?
Jeg blandede en terning artemia og en terning Cyclops (det er vidst ikke stavet rigtigt, men i ved hvad jeg mener? - Det er de helt små)
Jeg havde to blå rør tændt da jeg fodrede. Det hvide havde været slukket 3 timer før. Jeg slukkede cirkulation og retur. Sprøjtede lidt af blandingen ud over koralen. Ventede et par minuter... Sprøjtede lidt mere ud over. Ventede... Og sådan gjorde jeg et par gange. Til sidst kom der rigtig skral på og hele svineriget åbnede sig. Sådan stod den åben helt indtil i morges.
Da jeg så tændte mit cirkulation igen, så blev alle de stykker som var røget ved siden af blæst rundt i baljen, for at den så kunne "spise" videre på en mere "naturlig" måde.
Sideløbende brugte jeg tiden på at fodre Lobo'er (jeg har 3 stk) med rejer og eller fodre andre sjove ting i baljen
Det var rigtig sjovt at fodre den sol koral, for at se hvordan den laaangsomt begyndte at reagere.
Nogle gange er de lidt mere besværlige koraler de sjoveste.
En af mine Lobo'er er ikke helt frisk, så den skal også lige startes langsomt op mht fodring hver gang.
Udfordringer er sjovt i hobby'en synes jeg