Jeg har 5 stk blåbenede eremitkrebs gående i mit 130L sammen med en blå/gul damsel, 2 klovnfisk og en Hugo (eller i dette tilfælde en JENS

I dag fandt jeg dette (se billede) og efter lidt research her på siden er jeg dog lidt i tvivl om den lille bandit har skiftet hud, eller han er død. Skalden han boede i er umiddelbart tom, men hvis jeg lige havde skiftet hele min hud ville jeg nok også gemme mig grundigt indtil jeg var kommet mig lidt. Derfor er skalden stadig i vandet (sikkert placeret på en "hylde")
Jeg læste at man bør have lidt større "huse" liggende til krebsene, men hvordan får man fat i disse?? Jeg vil ikke have de hiver hinanden ud af deres huse, eller slår ihjel for et sted at bo

Som altid er der selvfølgelig også et sidespørgsmål: Jeg har en sten med "stjerneanemoner". Forhandleren var så sød at give mig det latinske navn, som jeg dumt nok ikke skrev ned i den overbevisning at jeg da godt kunne huske det. Det kan jeg IKKE, og div google søgninger har kun givet stjernepolyp, som det ikke er.. Nogle forslag?
På forhånd tak for hjælpen

KH
Natasha