Det vil jo ikke være så godt. Er det metoden med frostfoder eller mængden af mad, som du opponerer imod? Den har ved et par fodering spyttet rejemaden ud igen, så jeg troede, at den selv kunne sige fra, hvis den er mæt eller ikke sulten.Det lyder meget voldsomt, jeg tror du er godt på vej til at slå den ihjel på den måde
Sky Anemone
-
- Eremit krebs
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 8464 Galten
- Saltvand siden?: 2007
-
- Eremit krebs
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 8464 Galten
- Saltvand siden?: 2007
Hougaard skrev:Problemet med anemoner er at de bruger mere energi på at fordøje rejer end de optager fra dem.
Hmm. Så er det jo ikke særlig godt at foder. Jeg har lige læst lidt fra forskellige kilder på nettet og de mener heller ikke at anemoner skal have ret meget andet end lys til fotosyntese. Men lidt fast føde bør man vel alligevel give dem med nogle ugers mellemrum? Hvad er dine erfaringer/mening?Problemet med anemoner er at de bruger mere energi på at fordøje rejer end de optager fra dem
- Johnny
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 3760 Gudhjem
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Bornholm
jeg har aldrig fodret min og har den behov for mere end det lys den får skal den nok selv fange det fra svæv i vandet giver du den mad der bliver snuppet fra den vil det være unødig energi forbrug og en enom stres faktor mit råd er af lade den værejab.dk skrev:Hougaard skrev:Problemet med anemoner er at de bruger mere energi på at fordøje rejer end de optager fra dem.Hmm. Så er det jo ikke særlig godt at foder. Jeg har lige læst lidt fra forskellige kilder på nettet og de mener heller ikke at anemoner skal have ret meget andet end lys til fotosyntese. Men lidt fast føde bør man vel alligevel give dem med nogle ugers mellemrum? Hvad er dine erfaringer/mening?Problemet med anemoner er at de bruger mere energi på at fordøje rejer end de optager fra dem
Hilsen Johnny
630l inbygget woha balje
630l inbygget woha balje