VIND ET GAVEKORT TIL 2000 DKR Deltag i konkurrencen HER.
Lad os se jeres andre hobbyer
- Engelquist
- Site Admin
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 4600 Køge
- Saltvand siden?: 1993
Lad os se jeres andre hobbyer
Som overskriften siger: Lad os se jeres andre hobbyer 

Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.
- Engelquist
- Site Admin
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 4600 Køge
- Saltvand siden?: 1993
Re: Lad os se jeres andre hobbyer
Hos mig er det vinyl og orkideer der giver mig adspredelse i fritiden…
Bo Engelquist Christiansen
- Thomas fra Stockholm
- Rev haj
- Reactions:
- 11
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
Grill, Koi og tennis. Real Madrid gør heller ikke ondt 

https://www.instagram.com/jensen_reefing/
Mit 2400 byg http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=95&t=78677" onclick="window.open(this.href);return false;
Mit 2400 byg http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=95&t=78677" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 6
- Postnummer: 4920 Søllested
- Saltvand siden?: 2020
- Geografisk sted: Lolland
- Kontakt:
Jeg har været meget engageret i heste og det med både rideskole, ridning og avl af især araber og shetlænder.
Det har været en meget stor del af mit liv fra 1983 til 2010 hvor jeg solgte min sidste hest. Jeg er dog her de senere år begyndt at savne heste og ridning ENORMT igen. Men hest igen virker tid og økonomisk meget uoverskueligt.
Desværre …
I 1989 startede jeg op med avl af race fjerkræ mest for at være selvforsynet med æg og kød året rundt og i 2001 begyndte jeg at udstille racefjerkræ. Der har har været mange racer af især høns men også gæs, ænder, kalkuner, duer og gæs. Jeg har dog ikke udstillet siden 2018 (Europa udstilling i Herning) men regner med at udstille i min lokale fjerkræ klub i år.
Jeg har pt. 7 racer høns. Og ja jeg er også uddannet fjerkræ dommer og har i en 10 årig periode både dømt på landsudstillingen og rundt om i lokale og special klubberne. Og jeg har været med i mange bestyrelser i diverse fjerkræ klubber og i en enkelt rideklub ligefra formands poster til kassere og alm. bestyrelsesmedlem. Lige pt. er jeg i bestyrelsen i min lokale fjerkræ klub og i HK klubben, men det er på jobbet.
Og ja så har jeg i min barn og ungdom haft ferskvands akvarier, i og med min far, søster og bror i perioder har haft det. Jeg solgte dog mit sidste akvarium tilbage I 2005 og skulle aldrig have akvarier og fisk igen….
Men men i 2017 købte jeg et 250 l. og ja…..
Kom med i den lokale akvarie klub og tja… så er mit liv sidenhen gået totalt i fisk.
Med pt. 11 fyldte ferskvands akvarier og 2 saltvands plus 12 tomme akvarier på lager …
Det har været en meget stor del af mit liv fra 1983 til 2010 hvor jeg solgte min sidste hest. Jeg er dog her de senere år begyndt at savne heste og ridning ENORMT igen. Men hest igen virker tid og økonomisk meget uoverskueligt.
Desværre …
I 1989 startede jeg op med avl af race fjerkræ mest for at være selvforsynet med æg og kød året rundt og i 2001 begyndte jeg at udstille racefjerkræ. Der har har været mange racer af især høns men også gæs, ænder, kalkuner, duer og gæs. Jeg har dog ikke udstillet siden 2018 (Europa udstilling i Herning) men regner med at udstille i min lokale fjerkræ klub i år.
Jeg har pt. 7 racer høns. Og ja jeg er også uddannet fjerkræ dommer og har i en 10 årig periode både dømt på landsudstillingen og rundt om i lokale og special klubberne. Og jeg har været med i mange bestyrelser i diverse fjerkræ klubber og i en enkelt rideklub ligefra formands poster til kassere og alm. bestyrelsesmedlem. Lige pt. er jeg i bestyrelsen i min lokale fjerkræ klub og i HK klubben, men det er på jobbet.
Og ja så har jeg i min barn og ungdom haft ferskvands akvarier, i og med min far, søster og bror i perioder har haft det. Jeg solgte dog mit sidste akvarium tilbage I 2005 og skulle aldrig have akvarier og fisk igen….
Men men i 2017 købte jeg et 250 l. og ja…..
Kom med i den lokale akvarie klub og tja… så er mit liv sidenhen gået totalt i fisk.
Med pt. 11 fyldte ferskvands akvarier og 2 saltvands plus 12 tomme akvarier på lager …
-
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
Shit Lene ! Hvornår slapper du af? Jeg nøjes med min motorcykel og baljen! Hunden gælder ikke! Den står over alt andet liv på denne jord!
-
- Foxface
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 8620 Kjellerup
- Saltvand siden?: 2011
- Geografisk sted: Kjellerup
Her bliver det til lidt Sim Racing
-
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 2450 København SV
- Saltvand siden?: 1983
Heyyy
Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
- kasper ibsø
- Dragefisk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 5471 Søndersø
- Geografisk sted: Fyn
Køre fjernstyret buggy i Odense mine rc.
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 6
- Postnummer: 4920 Søllested
- Saltvand siden?: 2020
- Geografisk sted: Lolland
- Kontakt:
Nå ja og så kan jeg rigtigt godt lide at mødes med folk, som har de samme interesser som jeg har.
Og endvidere så elsker jeg at tage billeder af dyr, natur, planter, blomster og sol- og nedgange.
Og apropos billeder så mangler jeg vist at lægge op af mine interesser
Og endvidere så elsker jeg at tage billeder af dyr, natur, planter, blomster og sol- og nedgange.
Og apropos billeder så mangler jeg vist at lægge op af mine interesser
-
- Jeg støtter Saltvandsforum.dk
- Reactions:
- 8
- Postnummer: 3460 Birkerød
- Saltvand siden?: 2017
- Geografisk sted: Birkerød, Denmark
- Kontakt:
Fotografering og gode motiver har altid fascineret mig. Det har været min hobby siden jeg var helt ung. Dengang var tiden og teknikken en anden—med mørkekammer og film på rulle. Nu er alt digitalt, og jeg nyder virkelig Adobe-produkterne Lightroom og Photoshop.
Jeg oplever dog, at hobbyen er lidt udfordret af AI og den mængde af falske billeder, jeg støder på. Netop denne hobby, kombineret med de specielle koraller, giver nye udfordringer. At fange en smuk koral og få den til at fremstå realistisk er ikke let—især fordi jeg har meget blåt lys.
Fuglefotografering, vandring—og ikke mindst ture med hunden og min kone—giver mig masser af oplevelser og glæde. Og så er der de forkastede eller pausede hobbies, som jeg vælger at holde for mig selv
Billeder af acropora på instagram
Billeder af fugle, landskaber mm på instagram
Santiago de Compostela maj 2025 - vi startede i Sarria.
Jeg oplever dog, at hobbyen er lidt udfordret af AI og den mængde af falske billeder, jeg støder på. Netop denne hobby, kombineret med de specielle koraller, giver nye udfordringer. At fange en smuk koral og få den til at fremstå realistisk er ikke let—især fordi jeg har meget blåt lys.
Fuglefotografering, vandring—og ikke mindst ture med hunden og min kone—giver mig masser af oplevelser og glæde. Og så er der de forkastede eller pausede hobbies, som jeg vælger at holde for mig selv
Billeder af acropora på instagram
Billeder af fugle, landskaber mm på instagram
Santiago de Compostela maj 2025 - vi startede i Sarria.