Hejsa
Er det nogen herinde der ved hvor jeg som privat person kan købe saltsyre i enten 0,2N eller 2N opløsning?. Det er til DYI Reef Factory KH keeper regent
Saltsyre
-
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 4600 Køge
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Strøby egede
Re: Saltsyre
Jeg kender kun til Frederiksen science og der skal du have fat i en folkeskolelærer eller gymnasielærer der underviser i fysik eller kemi for at kunne købe.Tweaks skrev: fre 27. dec 2024 13:16 Hejsa
Er det nogen herinde der ved hvor jeg som privat person kan købe saltsyre i enten 0,2N eller 2N opløsning?. Det er til DYI Reef Factory KH keeper regent
- PoulD
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2640 Hedehusene
- Saltvand siden?: 2012
Re: Saltsyre
Måske her https://dk.vwr.com/store/product/711471 ... k-oplsning
Jeg spørger jeg måske dumt, men kunne du ikke bare fortynde en hvilken som helst stærkere koncentration med destilleret vand til det ønskede mol/l ?
Jeg spørger jeg måske dumt, men kunne du ikke bare fortynde en hvilken som helst stærkere koncentration med destilleret vand til det ønskede mol/l ?
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;