VIND ET GAVEKORT TIL 2000 DKR Deltag i konkurrencen HER.
Zebrasoma xanthurum
-
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 4600 Køge
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Strøby egede
Zebrasoma xanthurum
Var der ikke en der skrev noget om hvordan man kunne se forskel på en han og hun af denne slags?
- Holst
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6800 Varde
- Geografisk sted: Varde
Re: Zebrasoma xanthurum
Har den en tissemand ? 
Så vidt jeg ved er hannen større en end hunnen og kan skifte lidt farve når de yngler
Så vidt jeg ved er hannen større en end hunnen og kan skifte lidt farve når de yngler
Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.
Der er ikke nogen sikre ydre forskelle.
Som Holst skriver er hannerne ofte større, dette forudsætter dog at fiskene skal være lige gamle og opvokset under samme forhold. En velnæret stor 5 år gammel hun, er nok større end en 1 årig han der ikke har haft samme gode forhold.
Så.... der er ingen sikre ydre forskelle.
Som Holst skriver er hannerne ofte større, dette forudsætter dog at fiskene skal være lige gamle og opvokset under samme forhold. En velnæret stor 5 år gammel hun, er nok større end en 1 årig han der ikke har haft samme gode forhold.
Så.... der er ingen sikre ydre forskelle.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Holst
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6800 Varde
- Geografisk sted: Varde
En velnæret dominerende hunttkthomsen skrev: lør 22. jun 2024 13:16 Nu ved jeg det, det er helt sikker en hun jeg har!
Den pæneste fisk i baljen, bestemmer alt i baljen, ved det mindste optræk til noget er den over de andre fisk som høg.
Baseret på mit lange ægteskab, må der simpelhen være tale om et hun køn.

Hun læser ikk’ med vel ?

Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 21
Jeg ved ikke hvordan du kunne gætte det, men nej hun er heldigvis ikke medlem af denne sideHolst skrev: lør 22. jun 2024 13:17En velnæret dominerende hunttkthomsen skrev: lør 22. jun 2024 13:16 Nu ved jeg det, det er helt sikker en hun jeg har!
Den pæneste fisk i baljen, bestemmer alt i baljen, ved det mindste optræk til noget er den over de andre fisk som høg.
Baseret på mit lange ægteskab, må der simpelhen være tale om et hun køn.
Hun læser ikk’ med vel ?![]()