Hej
Har en Grotech hea150s skummer som jeg ikke kan få til at skumme ordenligt mere. Det er som om, boblerne indeni skummeren er for voldsomme.
Den har ellers fungeret fint de sidste par år.
Jeg har prøvet at rense og tjekke skummeren, og er desværre i den forbindelse kommet til at revne en lille rund tynd gennemsigtig plastikplade, som lå inde i skummeren "tror den var blevet skør/sprød i plastikken"
Er der nogen, som har sådan en liggende eller en løsning, da jeg går ud fra, at delen ikke kan undværes, og måske er medvirkende til, at systemet ikke fungerer mere.
Og er der nogen, som har mulighed for at komme forbi og tjekke mit system, vil gerne betale lidt for ulejligheden.
Jeg er bosiddende i Birkerød "Sjælland"
Mvh
Rasmus Westerdahl
Mobil 23439819
Akut hjælp søges
-
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 10
- Postnummer: 3540 Lynge
- Saltvand siden?: 2014
- Geografisk sted: Lynge
Re: Akut hjælp søges
Ta lige et billed af "dyret", så er nemmere at komme med forslag.
Mvh Kimmer
Mvh Kimmer
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Re: Akut hjælp søges
Jeg tvivler på at en revne i et stykke plast er nok til at skummeren ikke fungerer. Men en revne kan vel limes.
Kiggede på skummeren. Er det den der skrå plastplade der er revnet?
Har svært ved at tro det er den som går det. Efter hvad jeg kan se, er den der kun for at forhindre bobler i at ryge med ud af skummeren
Kiggede på skummeren. Er det den der skrå plastplade der er revnet?
Har svært ved at tro det er den som går det. Efter hvad jeg kan se, er den der kun for at forhindre bobler i at ryge med ud af skummeren