Dinoxal hvor?
- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9530 Støvring
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Støvring
Re: Dinoxal hvor?
ingen mig bekendt. aquafair.de har det
-
- Rev haj
- Reactions:
- 10
- Postnummer: 4330 Hvalsø
- Saltvand siden?: 2010
- Geografisk sted: 4330 hvalsø pileager
Fedt så må jeg jo bare tage til den nærmeste butik og få dem til at tager det hjem.
Af princip handler jeg ik hobby udstyr på nettet da jeg godt kan lide at besøge butikker og det kan jeg ik blive ved med hvis vi alle bestiller alt ustyr på nettet.
Af princip handler jeg ik hobby udstyr på nettet da jeg godt kan lide at besøge butikker og det kan jeg ik blive ved med hvis vi alle bestiller alt ustyr på nettet.
-
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 9000 Aalborg
- Saltvand siden?: 2014
ik for at dreje tråden over på noget andet.
Og måske jeg har misforstået. Men er det ikke noget med dansk lovgivning at danske dyrehandler ik må forhandle medicin og sådan?
Og måske jeg har misforstået. Men er det ikke noget med dansk lovgivning at danske dyrehandler ik må forhandle medicin og sådan?
-
- Rev haj
- Reactions:
- 10
- Postnummer: 4330 Hvalsø
- Saltvand siden?: 2010
- Geografisk sted: 4330 hvalsø pileager
Det er ik medicin ligesom redslime-remover og joes juice osv heller ik er medicin men udover det kræver det en udleverings tilladelse at sælge medicin i dk og det er en tilladelse til hvert stof så hver enkel medicin kræver en særskilt tilladelse og en tilladelse tager ca 9uger men hvis det er et nyt stof kan det tage et år og tilladelse er nemmere at få hvis man er dyrlæge men det er ik et kræv.
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Af en eller anden underlig grund, så skal et hvert medikament godkendes i hvert eneste land i EU. Og det koster MANGE penge at få det godkendt. Et beløb som med stor sandsynlighed aldrig vil kunne tjene sig hjem.
Men da de fleste ting vi bruger ikke er medicin til dyrene, men vand kvalitets forbedrende så er det ikke (heldigvis) underlagt samme restriktioner.
Der har for et par år siden været en MEGA tråd om det på akvariesiden. Ført an af AkvarieWest
Men da de fleste ting vi bruger ikke er medicin til dyrene, men vand kvalitets forbedrende så er det ikke (heldigvis) underlagt samme restriktioner.
Der har for et par år siden været en MEGA tråd om det på akvariesiden. Ført an af AkvarieWest
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4293 Dianalund
- Saltvand siden?: 2009
Ellers har jeg noget Ultra Algea X stående i skabet, som du kan komme og hente
Får nok ikke brug for det lige foreløbig 
Du kender jo vejen....

Du kender jo vejen....