igår eftermiddag kl 17 skulle de 48 timer være oprendt, jeg så spændt (som om jeg ikke har kigget hvert sekund i de sidste 48 timer) ind af ruderne, men mine "cyano" var der stadig i stor stil!
Jeg har set i bakspejlet været lidt for hurtig ude med at diagnoticere dem som Cyano´er...
Kuren har ikke fjernet noget som heslt synligt, så nu er det bare på med Nitratfilter (svovl baseret) og rowa phos+ AKtivt kul filter igen!
Jeg lavede et vandskift på ca 20 liter hvor jeg med en slange sugede så mange alger med op som muligt! Det hjalp helt vildt! Jeg har prøvet før men da ville algerene ikke rigtig give slip i samme stil som igår... da røg de af som ingenting
Jeg vil nu lave nogle vandkift på måske 10 liter lidt oftere og suge alger op samtidig! Jeg har ikke kørt med vandskift da jeg ved et foredrag med Svein F. i klovnfiskn, hørte lidt om at man hellere skulle skummer ORDENLIGT, det mente jeg jo så jeg gjorde... derudover har jeg ikke holdt mit osmose anlæg vådt, som man bør... så det har sikekrt produceret alt andet end osmose vand!
Nu ska jeg bare tage mig sammen og hive op i buksen