Hejsa SF
Jeg har en Sohal som jeg har haft i små 3 uger.
Den nipper godt til stenne, men vil ikke spise det jeg tilbuder den. de få norittang og artemia+unimix.
Alle fiske svømmer fint rundt uden at de kommer op og toppes.
Min sohal har så fået hvide pletter/klatter på side finnderne og på halfinnen.
Jeg køre med UV-lys der side hele tiden tang i klemmen
ved i hvad jeg kan gøre/tilbyde?
Jack
Sohal har fået hvide klatter/ pletter?
-
- Rev Rokke
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 4800 Nykøbing Falster
- Saltvand siden?: 2010
- crazy seahorse
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 3660 Stenløse
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Ganløse
Re: Sohal har fået hvide klatter/ pletter?
Du kunne prøve med levende store artemia.
De har lige fået hos Neonfisken i Brønshøj, så de er friske.
Ved godt det ligger en bid vej fra dig, men hvis du kommer til Kbh så er det et godt bud.
Mange fisk vil gerne tage levende foder.
Erik
Ved godt det ligger en bid vej fra dig, men hvis du kommer til Kbh så er det et godt bud.
Erik
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.
Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Rev Rokke
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 4800 Nykøbing Falster
- Saltvand siden?: 2010
crazy seahorse skrev:Du kunne prøve med levende store artemia.
Erik
er det den der ligger på Frederikssundsvej 245? Jeg arbejder i kbh en del så kunne jeg jo lige smutte den vej forbi i morgen
- crazy seahorse
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 3660 Stenløse
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Ganløse
Ja, det er den.J. Andersen skrev:crazy seahorse skrev:Du kunne prøve med levende store artemia.
Erik
er det den der ligger på Frederikssundsvej 245? Jeg arbejder i kbh en del så kunne jeg jo lige smutte den vej forbi i morgen
Ring for en sikkerheds skyld inden.
Men skulle det gå galt, så har jeg min faste leverance dernede. Så kan du få noget fra den.
Det skal du bare sige dernede, men jeg tror de har rigeligt. Det var mest i starten de løb tør på den første dag.
Men smutter det kan du bede dem om at ringe, vis ikke de bare giver dig fra min pose.
Erik
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.