Jeg har flere gange bestilt varer hjem fra udlandet med der til gode erfaringer!
Men tror sgu jeg har bestilt for sidste gang nu!!!
Har for ca 3 ugers tid siden (Med et par dages mellemrum)
Bestilt en skummer og en cirkulationspumpe fra hong kong.
Begge dele bliver sendt med det samme og lander i Danmark efter ca 5 dage.
Tolderne forlanger dokumentation/følgeseddeler på mine varer, hvilket jeg sender dem.
Der går et par dage, hvor jeg ikke hører noget, hvor efter jeg kontakter dem og spørg om ikke de har modtaget det ?
Det har de og de vil bestræbe sig på at behandle min pakke indfor 48 timer.
3 dage går og jeg kontakter dem igen. Sådan går den næste uges tid også

Endelig kommer der en mail, hvor der står at følgeseddelen ikke er nok!!!

Jeg forklarede at en følgeseddel er alt, hvad jeg har brugt de sidste mange gange og det har været nok.
Er træt af at sende mere (Et bank papir som viser jeg har betalt for varen) for så kommer der jo til at gå yderligere tid og jeg står rent faktisk og mangler den skummer.
Så vil damen jeg snakker med prøve at sende den igennem tolden igen.
Fandme om der efter nogle flere dage ikke kommer en mail om, at nu er pakken på vej!!
det vil sige flere dage/uger spildt fordi de forlanger papir, som de så åbenbart ikke skal bruge ?!?!
Nå fuck det.. Min skummer kommer endelig!
Tager på posthuset i dag og kan se at pakken er klistret til med rød tape, som fortæller at pakken har været åben for inspektion.
Da jeg kommer hjem og åbner pakken er der KRAFTEDEME brækket en fod af skummeren!!!!!!!
Og det er IKKE sket under transport, for foden er godt nok i kassen. Men der mangler en plasticdims som skal støtte foden!!!
Nu kan det jo også være fra butikken.
MEN har handlet med den butik mange gange uden problemer.
FØRSTE gang tolden tager pakken er mit produkt i stykker!!!
Jeg glæder mig ikke til om nogle dage, hvor jeg skal hente min pumpe

Nu kan jeg jo klage... Og hvad får jeg så ud af det ???
En ny skummer eller pengene til en? Og hvor lang tid skal jeg vente på den.
For SATAN jeg kunne sparke en så hårdt i nosserne lige nu!!!!