Der skal luftes ud engang i mellem som i alle huse lejligheder, og hvis man ikke gøre det så bliver luften tung.
Men, efter en lang nat med tør hosten, tryk i brystet, ondt i led, tunge øjne ja så lyder det som influensa , men det tvivler jeg på for vi var 4 personer der sad og hyggede i går aftes, hvor jeg ville sætte min
skummer til at fungere efter at have købt nogle levende sten fra Anette. Efter at jeg satte skummeren forkert på og der hvor vandet skulle gå ind gik det altså ud og det var ren skum der blev pustet ud der. Dvs den arbejdese modsat. KOrt tid efter er der en af gæsterne der siger her er godt nok tung luft. Vi åbner taresse døren i en halv times tid og det så bedre ud, men efter som at jeg var den eneste som hang over den
sump og
akvarie fik jeg det som fordampede fordi saltvandet skummede så kunne jeg hurtigt mærke mærkelig ånderet. Når tænkte så jo det er sikkert fordi jeg havde fået lidt saltvand i munden efter at have skåret mig på sumpens opdelen. jeg tog ud og børstede tænder vaskede mig i hovedet og tænkte det forsvinder om lidt efter en kold øl.. Næ det blev satme værre og en af gæsterne som begyndte at få samme symptomer. 3-4 timer er nu gået og alle 4 gæster fik det dårligt.
Idag var jeg til lægen og han lyttede til lungerne og sagde du trækker fint været, selvom jeg forklarede ham at mine lunger føles som at have mistet ½ af lungekapaciteten. Iflg ham kunne han intet gøre og der sluttede den samtale og tog hjem. MEN hvis det bliver værre skulle jeg komme ind igen.