"færdigt" akvarie???
- julle
- Naso kirurg
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: fredericia
"færdigt" akvarie???
jeg har igennem en tid forsøgt at finde et 325l akvarie med færdiglavet overløb ( med tilhørende huller til fittings til sump)
det eneste jeg har kunne finde er fra akvarieudstyr.dk...
kan det virkelig passe der slet ikk er andre som laver disse "færdige" løsninger...
håber i kan hjælpe med links eller butikker jeg kan besøge for at finde dette???
tak
kan det virkelig passe der slet ikk er andre som laver disse "færdige" løsninger...
håber i kan hjælpe med links eller butikker jeg kan besøge for at finde dette???
tak
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 18
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Aalborg
- mastou
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8270 Højbjerg
- Geografisk sted: 8270 Højbjerg, Århus
Re: "færdigt" akvarie???
Tropefisk har nogle og de skriver:julle skrev:jeg har igennem en tid forsøgt at finde et 325l akvarie med færdiglavet overløb ( med tilhørende huller til fittings til sump)
tak
hvor meget denne merpris er ved jeg ikke men det er da muligt (jeg har selv kig på sådan et)Akvarium 325 L. Smukt forarbejdede akvarier helt i glas. Glaskanterne er slebet og poleret. Akvarierne er topforseglede, og der ydes 2 års garanti på tæthed.
Dækglas skal bestilles separat. Disse akvarier er især velegnet til saltvand og mod merpris kan akvarierne leveres med huller og overløb.
Tekniske specifikationer:
Dimension: 130x50x50 cm. (lxbxh)

/Magnus
- Claus H
- Naso kirurg
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: fyn
Du kontakter ham , og så kan du få det som du vil ha , optisk hvidt er osse muligt vis du vil offre det.
men skal nok smide lidt billider, når jeg får mit i næste uge
http://www.tropeakvarier.dk
hmm, nu for jrg nok en advarsel for reklame
Claus
men skal nok smide lidt billider, når jeg får mit i næste uge
http://www.tropeakvarier.dk
hmm, nu for jrg nok en advarsel for reklame
Claus

- Peters1
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 5800 Nyborg
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Fyn
købte mit hos akvarieudstyr for 5000 incl. fragt. Akvariet er på 470 l. ca. og med optisk glas i det hele.. Tror også jeg ventede omkring en månede.. Du bestemmer selv målene og hvor og hvordan du vil have dit overløb samt hvor mange huller du vil have i det..
Beskeden jeg fik fra akvarieudstyr var at prisen hos dem ikke svingede voldsomt fra alm. glas til optisk hvidt glas, men hvordan det hænger sammen hos andre ved jeg desværre ikke..
Beskeden jeg fik fra akvarieudstyr var at prisen hos dem ikke svingede voldsomt fra alm. glas til optisk hvidt glas, men hvordan det hænger sammen hos andre ved jeg desværre ikke..

RSM130 kan følges her viewtopic.php?f=92&t=37678
Link til min første balje: viewtopic.php?f=92&t=1199
Link til min første balje: viewtopic.php?f=92&t=1199