1) Min SDC-900 skummer larmer helt vildt.... tror I det går over efter nogen tid?? For det her er sku da ikke til at holde ud at høre på

2) Hvilken vandniveau/arbejdsdybde eller hva´f... det nu hedder, er optimalt for denne skummer ??
Min erfaring indtil nu er at det er en rigtig lækker skummer, såpermadsen12 skrev:Jeg har selv kigget en del på den skummer, så jeg følger da lige med her.
De fleste pumper plejer lige at skulle køres lidt til i saltvand, så burde lydniveauet aftage. Synes jeg har set andre herinde som har haft lignende problem. Hvis det fortsætter skal du skrive til forhandler/fabrik, så sender de en ny rotor eller pumpe.
Mener at have læst på reef-central eller sådan et sted, at vandniveauet skal være omkring 20 cm. Ser lige om jeg kan finde det.
Jeg købte min hos http://www.allpondsolutions.co.uk/andersboerglum skrev:de ser satme lækre ud.. hvem forhandler dem?
Min sump står ikke på flamingo, men har prøvet at skære et stykke til og så sætte skummeren på det. Det hjalp sku´ heller ikke rigtigtHr. Jørgensen skrev:Jeg har RDC-1600 modellen, den har to motore og siger meget lidt og har aldrig gjort det. Tror du skal give det et par uger og hvis den stadig larmer så ville jeg kontakte forhandleren...
Min sump står dog på flamingo...
Hejsa,D.Damgaard skrev:Har lige et par ?? vdr. min ny indkøbte Marine Sources SDC-900 skummer
1) Min SDC-900 skummer larmer helt vildt.... tror I det går over efter nogen tid?? For det her er sku da ikke til at holde ud at høre på![]()
2) Hvilken vandniveau/arbejdsdybde eller hva´f... det nu hedder, er optimalt for denne skummer ??