VIND ET GAVEKORT TIL 2000 DKR Deltag i konkurrencen HER.

efter jeg er flyttet

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Brugeravatar
strobbe
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
15
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2010

efter jeg er flyttet

Indlæg af strobbe »

efter jeg er flyttet er det lige som om jeg ikke rigtig kan finde gejsten igen går og tænker på om jeg skal sælge det
det hele jeg ved sgu ikke hvad jeg skal gøre men ved også at hvis jeg gør det får jeg måske ikke muligheden for at få
saltvand igen syntes det svært er der nogle der har haft de samme tanke på et tidspunkt hvor de ikke vidste hvad
de skulle håber i kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre :?
ingen salt mere :(
Heeger
Scooter Blenny
Scooter Blenny
Reactions:
16
Postnummer: 7800 Skive

Re: efter jeg er flyttet

Indlæg af Heeger »

Først flytte til Skive og så sælge.... Det er FORBUDT :naughty:

Jeg drikker gerne en kop kaffe og/eller en øl med dig og nørder lidt, hvis det kunne hjælpe på din beslutning :sneaky2:

Mvh. Casper, Skive
Brugeravatar
strobbe
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
15

Indlæg af strobbe »

det lyder sku godt casper jeg giver gerne en af delene :)
Anders månsson
Rev haj
Rev haj
Reactions:
21
Postnummer: 5210 Odense NV
Saltvand siden?: 2004
Geografisk sted: Fyn

Indlæg af Anders månsson »

jeg tror alle gennemgår sådan nogle tanker i gennem akvarie "karrieren", Jeg har lukket ned fordi jeg syntes der var formeget omkring mig f.eks børn, husprojektermm. Der går dog ikke lang tid før jeg så er begynder at savne at have akvarie... Jeg har endda prøvet at ligge seriøse planer om at gå tilbage til ferskvand, Det ermig bare ikke muligt!

Mit råd til dig er at lade akvariet stå lidt i fred (Det har det skam OGSÅ godt af)... Lad være med at lukke ned før du er helt sikker!!!
Brugeravatar
strobbe
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
15

Indlæg af strobbe »

altså jeg bruger ikke så meget tid på det lige pt det bliver dog holdt på den måde de bliver fodret og tilsat de ting som er nødvendige
jeg har ikke det vílde overskud pt til virkelig at tage mig af det fordi børnene går herhjemme så jeg bruger meget tid på dem og min kone er jo fra fredericia og skal også vænne sig til de nye omgivelser plus at man jo gerne vil have et hjem ud af det nye så man kan føle sig hjemme jeg selv er jo her fra skive og omegen så jeg kender området så det jo ikke så slemt for mig som for dem så det nok derfor jeg ikke bruger så meget tid på det pt og ikke kan finde lysten da jeg skal bruge min energi på andet :)
Heeger
Scooter Blenny
Scooter Blenny
Reactions:
16
Postnummer: 7800 Skive

Indlæg af Heeger »

Det med tiden kender jeg kun alt for godt :( Jeg har store akvarieplaner og ting jeg burde gøre MEN MEN.... Er pt. nød til at tro og håbe på at akvariet har godt af lidt "ro"

Gik akvarieflytningen ellers efter planen ?
Brugeravatar
strobbe
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
15

Indlæg af strobbe »

ja sådan da jeg mistede 4 fisk og en anemone plus alle mine acropora sps koraller fordi min svorger skulle ha de to flamingo kasser med som de var i og da jeg kom til skive og var igang med at sætte det op kom de senere på eftermiddagen og jeg havde pakket det hele kl 7 om morgenen og de kørte kl 15 om eftermiddagen og var i skive 1700 der havde han bare ikke kasserne med de stod på terassen i stiv kuling og tåge så mig i bilen med det samme efter de kasser så da jeg var i fredericia kl 1845 var der så var det for sent fiskende var gået til og anemonen gi i opløsning få dage efter og alle sps erne regnede jeg med overlevede men nej de blev alle hvide efter kort tid så jo det hele gik næsten efter planen så det kostede en del penge desværre :(
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Indlæg af Tykki »

Lad det stå i fred. Jeg har prøvet det, og gjorde som der er skrevet i tråden. Lagde det ned og startede igen med ferskvand. Det var de længste 50 dage i mit dorske liv. Nu er der salt i baljen igen, og der er da dage hvor mine 3 rådne unger, min onde kone, min forretning, mit frivillige arbejde i selvhjælpsgrupper rundt omkring osv gør at det ikke bliver til optimal pasning, men det er stadigvæk fedt at følge væksten af de forskellige dyr osv. Behold det kar, ellers tror jeg at du fortryder bittert. Mvh Dan
Brugeravatar
røntved
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 9320 Hjallerup
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: Klokkerholm-Hjallerup
Kontakt:

Indlæg af røntved »

Mit akv. har bare stået og kørt på nødblus i 6 mdr. Jeg gad ikke rigtig mere (Startede i 76) nu er lysten tibage, så det var godt jeg ikke solgte skidtet.
http://www.mittlapp.dk

Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"