Skjule vandkant
- jbnhf23
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2500 Valby
- Saltvand siden?: 2009
Skjule vandkant
Hej forum...søger et godt råd til hvordan man kan skjule vandkanten. Mit skab og lyskasse er hvid så jeg leder efter noget hvidt.
til mit game sorte akvarieskab brugte jeg noget tyndt sort plast som kunne sættes på glasset ved at bruge noget sæbevand, men kan ikke huske hvad det hedder og er heller ikke sikker på det kan fås i hvidt.
Har i nogle forslag?
til mit game sorte akvarieskab brugte jeg noget tyndt sort plast som kunne sættes på glasset ved at bruge noget sæbevand, men kan ikke huske hvad det hedder og er heller ikke sikker på det kan fås i hvidt.
Har i nogle forslag?
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE
Re: Skjule vandkant
lav en ny lyskassen hvor den går ned over vandlinien
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
BOYU L200 KØLER
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Geografisk sted: Fredericia
Hej,jbnhf23 skrev:Hej forum...søger et godt råd til hvordan man kan skjule vandkanten. Mit skab og lyskasse er hvid så jeg leder efter noget hvidt.
Har i nogle forslag?
Jeg har brugt noget sort bredt tape, som jeg købte i en boghandel. Jeg brugte den bredeste i bunden og en smallere i toppen

Om den fåes i hvid. Ja det tror jeg nu nok, at de kunne få hjem

[center]Med venlige hilsner
Marco R[/center]
[center]Link til mit nye 312 liters akvarie[/center]
[center]Link til mit gamle 200 liters akvarie[/center]
Marco R[/center]
[center]Link til mit nye 312 liters akvarie[/center]
[center]Link til mit gamle 200 liters akvarie[/center]
- Olsen
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 4100 Ringsted
- Saltvand siden?: 2006
Har brugt det selv samme sorte plast til af dække en siderude af. Prøv at kontakte JJ, det var ham jeg fik det af for nogle år tilbage.jbnhf23 skrev:Hej forum...søger et godt råd til hvordan man kan skjule vandkanten. Mit skab og lyskasse er hvid så jeg leder efter noget hvidt.
Har i nogle forslag?
- glenn_24
- Foxface
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4450 Jyderup
du kan køre en tur forbi den lokale skiltemager/reklamefirma og få et stykke folie i lige den farve du vil have..
http://www.foliekniven.dk/folie_meter.php?&type=1
http://www.foliekniven.dk/folie_meter.php?&type=1
- jbnhf23
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2500 Valby
takker for inspirationen, det bør nok være muligt at finde noget der kan bruges af det i har skrevet.
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 9610 Nørager
Køb dig dog det mest lækkre design son Dennis herinde fra bruger det er en Virkelig lækker sølv farvet ramme til omkring akvariet til hans mener jeg prisen var på 1500-1600lign