Hvordan ser din balje ud for tiden og hvad roder du med ?
Her er min :
Roder ikke med det helt store andet end en lille DIY roterende udblæsningsdyse...
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Lige et af mit
Er ved at få lavet lidt mere cirkulation med en tunze stream 6060. SOm skal supplere min red dragon på 8700 L/T Ellers får jeg samlet og byttet lidt blødkoraller rund omkring
Wicked - Lidt for stort billede...det er skod at hente frem Man bør holde sig til 800*600 for at alle kan være med !
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
jeg er ved at sætte mit nye brugte akvarie op.
Mål 125B*90D*60H+refugium+sump
jeg skal nok komme med nogle billeder, men mit kamera og ude af huset for tiden, så det bliver nok om nogle dage der kommer lidt pics
Jeg har ikke nogle nye billeder, men må hellere få taget nogle, har jo lige fået lidt nye fisk... 1 stk. imperator og 1 stk. A. leucostenon og en pudsefisk L. dimidiatus.