Senest rettet af bhjensen tors 31. mar 2011 05:40, rettet i alt 1 gang.
Hilsen Bjørn Heeger Jensen. Lægelige råd gives: send PB til mig Boyu 128 L RSM 250 m. LED og Deltec MC500 Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Jeg kan heller ikke få linket til at virke længere
- men lampen kan ses på QXL - søg på månelys
Har prøvet at tage nogle billeder, men mit kamera (eller jeg selv) er for dårligt til at kunne gengive de reelle farver
Hilsen Bjørn Heeger Jensen. Lægelige råd gives: send PB til mig Boyu 128 L RSM 250 m. LED og Deltec MC500 Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
bhjensen skrev:Jeg kan heller ikke få linket til at virke længere
Har prøvet at tage nogle billeder, men mit kamera (eller jeg selv) er for dårligt til at kunne gengive de reelle farver
Vil du prøve at poste nogle billeder alligevel ? jeg har fundet nogen tilsvarende rør på ebay, men tanken var at bruge dem mere som en slags morgen og aften belysning, er de kraftige nok til det ?
Sådan ser de officielle billeder ud.
Hos mig ser lyset ser ud som det illustrerede i i virkeligheden
Mine egne foto er ikke til at vise frem
Vedhæftede filer
Senest rettet af bhjensen tors 31. mar 2011 11:33, rettet i alt 1 gang.
martinknorr skrev:Nej den fucker det op lige som det første, men hvis du kopier fra http ind først i adresselinjen og så fra start til http så virker det!!
Fanme noget rod...
Har selv prøvet dit forslag, men det vir sgu heller ikke hos mig nu.
Da jeg smed linket op, virkede det sgu...aner ikke hvad det er der foregår
bhjensen skrev:Jeg kan heller ikke få linket til at virke længere
Vil du prøve at poste nogle billeder alligevel ? jeg har fundet nogen tilsvarende rør på ebay, men tanken var at bruge dem mere som en slags morgen og aften belysning, er de kraftige nok til det ?
Jeg bruger selv mit nye månelys uden for de oficielle lystider
Det virker ganske godt i mine 128 L