Ocellaris + gulbåndet klovn

Forum for snak om fisk, bløddyr og lignende.
Besvar
uzi07
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
17
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: FREDERICIA

Ocellaris + gulbåndet klovn

Indlæg af uzi07 »

Hej derude..
Jeg har en gulbåndet klovn med allerde lidt vold på sin straffeattest. Men sidste gang var det nok min egen skyld da jeg ikke havde læst på lektien og kom til at smide en hun til den og håbede på at den ene ville skifte køn.
Men denne gang har jeg fundet én som er med sikkerhed en han. Det er så godt nok en Ocellaris, derfor er jeg lidt usikker om det vil give problemer?
Og burde jeg egentlig prøve at sætte den sammen med en anden klovn da den allerede har vist at den kan være så agressiv? Kan det være for sent for den at finde en mage? Den er jo fuldvoksen.
Daniel Fossum
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
16
Postnummer: 2630 Taastrup
Saltvand siden?: 2000
Geografisk sted: Høje tåstrup, 2630

Re: Ocellaris + gulbåndet klovn

Indlæg af Daniel Fossum »

Hvor stort er dit akvarie først og fremmest ? har prøvet et par dage, sjovt nok med samme arter, hvor de gulbåndet nakkede min ene ocellaris, mit råd er kun at holde et par ad gangen i et akvarie, medmindre dit akvarie er kæmpe stort :)
Saltvandsakvarie på plus 2000 liter. Vil hellere leve af vand og brød, end at skille mig af med mit akvarie :)
Brugeravatar
Bingocaller
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2010

Indlæg af Bingocaller »

99 % på at den vil nakke din Ocellaris med mindre du har en stor tank!
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
uzi07
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
17
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: FREDERICIA

Indlæg af uzi07 »

Daniel Fossum skrev:Hvor stort er dit akvarie først og fremmest ? har prøvet et par dage, sjovt nok med samme arter, hvor de gulbåndet nakkede min ene ocellaris, mit råd er kun at holde et par ad gangen i et akvarie, medmindre dit akvarie er kæmpe stort :)
Jeg tror vi har snakket forbi hinanden :wink: jeg har kun én enkelt klovn (gulbåndet) som jeg vil finde en mage til.
Besvar

Tilbage til "Fisk og bløddyr"