Stor ros til Moby :-)

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Brugeravatar
apfolmer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 7120 Vejle Øst
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: vejle

Stor ros til Moby :-)

Indlæg af apfolmer »

jeg var så uheldig at strømforsyningen til min Pacific Sun lampe igår ved 17-17.20 tiden brændte af uden egentlig grund...

Men jeg smed Moby en sms, og 2 sek efter, ringede han, fandt en ny, og skyndte sig igennem sneen ned på posthuset inden de lukkede kl 18,
med en pakke med en ny strømforsyning til mig...

Jeg modtog den her til middag idag, og kunne så få lys på revet igen... :sneaky2:

Tak for den gode service.... Det luner her i kulden :K

:K :K :K :clap: :K :K :K :K :clap: :K :K :K :K :clap: :K :K :K
Brugeravatar
Clauslh
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
17
Postnummer: 2630 Taastrup
Saltvand siden?: 2007

Re: Stor ros til Moby :-)

Indlæg af Clauslh »

Det er sku service :-)
The key to succes in this hobby is not having the ultimate system and the hottest equipment –
it’s the effort that you put in.
Brugeravatar
Mickey86
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
16
Postnummer: 2300 København S
Kontakt:

Indlæg af Mickey86 »

holy crap.. det er service
Brugeravatar
DennisBS
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
15
Postnummer: 3250 Gilleleje

Indlæg af DennisBS »

Det var da meget fornemt.. godt at høre.. :)
nielsk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
19
Postnummer: 8520 Lystrup
Saltvand siden?: 2006

Indlæg af nielsk »

Sådan kundepleje fortjener at blive fremhævet.

Martin i saltvandsbutikken har også hjulpet mig tidl. i en lign. situation...
SPS : Stability provides succes
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 4684 Holmegaard
Saltvand siden?: 2002

Indlæg af Lord Mike »

Det er sgu service der vil noget :GO Godt gået Moby :y

Jeg har selv lige handlet d. 19.12.2010. hos en af manges favorit forhandlere hvor jeg har fået at vide at pakken er blivet afsendt d. 20.12.2010. men her er stadig ikke dukket nogen pakke op :BA

Tror sgu også jeg fremover er nød til at handle hos Moby, da jeg efterhånden er godt træt af div. forhandlere som ikke kan overholde leveringstider.
Brugeravatar
Han$en
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 2990 Nivå
Saltvand siden?: 2006

Indlæg af Han$en »

Lord Mike skrev:Tror sgu også jeg fremover er nød til at handle hos Moby, da jeg efterhånden er godt træt af div. forhandlere som ikke kan overholde leveringstider.
Problemet ligger nærmere hos Post Danmark, end hos forhandleren i denne sag :)
[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic
[/center]
Brugeravatar
Clauslh
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
17
Postnummer: 2630 Taastrup

Indlæg af Clauslh »

Han$en skrev:
Lord Mike skrev:Tror sgu også jeg fremover er nød til at handle hos Moby, da jeg efterhånden er godt træt af div. forhandlere som ikke kan overholde leveringstider.
Få forhandleren til at sende tracking nummeret på pakken så skulle det være til at finde ud af hvem der hænger i bremsen :GO
The key to succes in this hobby is not having the ultimate system and the hottest equipment –
it’s the effort that you put in.
Brugeravatar
ronny.w
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 6700 Esbjerg
Geografisk sted: Esbjerg 38,5 km Fra kvong
Kontakt:

Indlæg af ronny.w »

Lord Mike skrev:Det er sgu service der vil noget :GO Godt gået Moby :y

Jeg har selv lige handlet d. 19.12.2010. hos en af manges favorit forhandlere hvor jeg har fået at vide at pakken er blivet afsendt d. 20.12.2010. men her er stadig ikke dukket nogen pakke op :BA

Tror sgu også jeg fremover er nød til at handle hos Moby, da jeg efterhånden er godt træt af div. forhandlere som ikke kan overholde leveringstider.
Mon ikke post Danmark har nok og se til i julen, sikkert også mange der ikke engang har fået deres julegaver med posten endnu.

Det er jo ligesom ikke et ukendt fænomen julen og tidspunktet skaber for at modtage pakker og breve
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 4684 Holmegaard
Saltvand siden?: 2002

Indlæg af Lord Mike »

Han$en skrev:
Tvivlen er bestemt berettiget da jeg har modtaget pakker fra andre hvor der endda er sendt senere end hvad der efter sigende skulle være i denne sag. Ydermere har jeg endda modtaget en pakke idag som faktisk er sendt fra sverige i forgårs, så tror næppe det er postens skyld :wink:

Jeg har skam også spurgt efter et T&T nr. men har ikke kunne få dette oplyst da forhandler siger at pakken er sendt direkte fra leverandør som skulle være gået på juleferie efter pakken er afsendt. Men jeg nævner bevidst ikke forhandler da jeg ikke vil skabe yderligere problemer for denne. Jeg forholder mig bare til at man faktisk kan forvente hurtig levering hos Moby frem for andre forhandlere, derfor ved jeg nu hvor jeg vil handle fremover når mine vare skal sendes :lipssealed:

Men jeg fatter mig med yderligere tålmodighed, som man jo skal have i denne hobby og håber min pakker kommer endgang i det nye år...
spdiving
Reactions:

Indlæg af spdiving »

Jeg har flere gange oplevet god services hos Mpby samt hurtig levering. Feks. min BK skummer gik i stykker og han fik delen fra skummeren der skulle sendes til BK så de kunne sende en ny han fik delen Onsdag aften og ugen efter om Onsdagen havde han en ny del jeg kunne hente hjemme hos ham. Imens havde han en anden skummer jeg kunne låne.

Men lækkert at høre du har fået gang i lyset igen. :GO

Steen
Brugeravatar
apfolmer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 7120 Vejle Øst
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: vejle

Indlæg af apfolmer »

Ja, vil også lige sige at inden vi besluttede os for at købe BubbleKing 160 skummeren til vores lille mini akvarie, så lånte vi UB og uden tøven fra Moby en lidt større Bubble King skummer som han havde stående.

Vi testede i nogle dage, og besluttede at købe en Bubbleking 160, og da vi modtog denne med posten, sendte vi den lånte retur...

Samme historie med vores Red Dragon returpumpe, Deltec Osmose osv... Kun god og hurtig og ikke mindst ærlig/Reel levering... hvis man spørger os :-)

Jeg køber fremover KUN Red Dragon og lign kvalitet... også selvom det kun er til små skvarier..

man kan sige vi menr dette ::: Glæden over de sparede penge på ringe kvalitet, varer desværre kortere, end ærgelsen over støj, rignge effekt, defekter osv. :::
Brugeravatar
Esben
Foxface
Foxface
Reactions:
15
Postnummer: 8700 Horsens
Saltvand siden?: 1999

Indlæg af Esben »

Moby yder en stor kundeservice. Jeg synes generelt at de butikker som jeg handler med har ydet en god service. Men ingen tvivl om at Moby virkelig gør en ekstra ting for hans kunder.
Mini Reef - Facebook gruppe for saltvandsakvarister http://www.facebook.com/#!/groups/40647 ... rk_t=group
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"