VIND ET GAVEKORT TIL 2000 DKR Deltag i konkurrencen HER.

Er det finanskrise, sommer eller bare nærighed?

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
jens lyn
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
16
Postnummer: 4000 Roskilde

Er det finanskrise, sommer eller bare nærighed?

Indlæg af jens lyn »

Jeg ved ikke om det er mig men har på det seneste oplevet at utrolig mange har lukket deres baljer ned, og oven i det skambyder folk utrolig meget på deres salg. Diverse forhandlere prøver også at komme med konkurrende tilbud og klager også over salget. What gives?
Brugeravatar
kenneth145
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
16
Postnummer: 4400 Kalundborg
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: kalundborg

Re: Er det finanskrise, sommer eller bare nærighed?

Indlæg af kenneth145 »

det er bare sommer det er det samme hvert år. der kan laves nogle rigtigt gode handler i denne tid..;o)
men ja det er lidt vildt at folk skambyder trods lave priser.. men ok går den så går den
Mvh. Kenneth boserup

nu med 500 l saltvand..
Brugeravatar
røntved
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 9320 Hjallerup
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: Klokkerholm-Hjallerup
Kontakt:

Indlæg af røntved »

Det er åbenbart ikke slemt nok i det nordjyske. Der er da ingen der vil sælge nogle skiver. hehe
http://www.mittlapp.dk

Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
prezn
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
16
Postnummer: 6950 Ringkøbing
Geografisk sted: Vestjylland

Indlæg af prezn »

jeg havde et rigtig flot møbel fra geis (4600.-, 1 år gammelt) + (akvarie og sump samt pvc, ukendt levetid - 130x50x50) og (t5 armatur med 6x54w rør, 3700.-, fra januar 2010)

Dog synes jeg at selve akvariet vil jeg godt give med i prisen for møblet pga. det ikke var det pæneste.

Solgte det kun fordi vi skulle flytte og fordi vi ikke har plads til at have det stående, men for satan det blev skambudt og kunne ikke få mere end 5000 for det hele. Der var mange forskellige som var interesserede men folk skambød "der var noget andet til salg som var større og endda til billigere penge""tjekkede om det passede, og det var korrekt - men muligvis ikke i samme stand", så til sidst gav jeg mig fordi jeg ikke havde plads til at have det stående. Det der jo ikke noget at gøre ved ;), men man kan helt sikkert gøre en god handel i den her tid.
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"