Hey alle,
jeg har fået 2 frags af noget Briareum som jeg har sat fast til overløbsbagpladen. De har stået rigtig fint de sidste par uger, men nu er det ene fragment helt indtrukket, det ser næsten ud som om det er brændt af... Imens ser det andet fint ud...
Men mit spørgsmål er egentlig bare - er det normalt at koraller har nogle "off" perioder? For kan umiddelbart ikke måle noget i vandet, da jeg opstarter Bornemann way har jeg ikke pillet ved noget i de sidste 2½ måned...
Et lille hurtigt spørgsmål
- MAKRRO
- Kejser fisk
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2770 Kastrup
- Saltvand siden?: 2009
Et lille hurtigt spørgsmål
Næste gang du peger på nogen, så husk, at tre af dine fingre peger tilbage på dig selv
- Martin LF
- Foxface
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8400 Ebeltoft
- Geografisk sted: Ebeltoft
Re: Et lille hurtigt spørgsmål
Det er meget normalt at de er trukket ind en dags tid eller 2 . Bariareum har den evne at når det først har fundet sig til rette så er det næsten ikke til at komme af med igen.
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 2750 Ballerup
Er også selv i gang med at starte op og ville lige høre, hvad er "Bornemann way"?
-
- Foxface
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 4000 Roskilde
Hæng et skilt op på din væg med teksten 'Nej, det er for tidligt'. Hver gang du så får tanken 'hmm, måske er det på tide jeg kommer noget i akvariet', så kig en gang på skiltet.Viggo skrev:Er også selv i gang med at starte op og ville lige høre, hvad er "Bornemann way"?
Skiltet har en holdbarhed på ca. et års tid.
Måske en anelse sarkastisk....

- MAKRRO
- Kejser fisk
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2770 Kastrup
Haha ja det er egentlig meget godt skrevetSylvest skrev:Hæng et skilt op på din væg med teksten 'Nej, det er for tidligt'. Hver gang du så får tanken 'hmm, måske er det på tide jeg kommer noget i akvariet', så kig en gang på skiltet.Viggo skrev:Er også selv i gang med at starte op og ville lige høre, hvad er "Bornemann way"?
Skiltet har en holdbarhed på ca. et års tid.
Måske en anelse sarkastisk....

Næste gang du peger på nogen, så husk, at tre af dine fingre peger tilbage på dig selv