Det er egentlig noget jeg har gået og tænkt over noget tid, men jeg har sådan et overordnet billed af hvor jeg har "tabt/mistet" flest penge, også ville jeg høre om andre har været lige så uheldig som mig.
Mine tab's procenter går lige fra 10-70% YES stort set alt hvad jeg har købt ved en forhandler kan jeg ikke holde liv i

Ved nogle forhandlere er der ikke rigtig noget, og ved andre kan jeg bare ikke få fisken til at overleve mere end en uge!!!!!
Ja så kan jeg jo bare lade være med at handle der, men når der ikke er flere forhandlere og de får fisk hjem så skal man da lige se også kommer man også lige til at købe

Er der andre der har spekuleret over det?? Eller er det bare mig

Og inden jeg bliver overfuset over at jeg ikke kan finde ud af at tilvænde så gør jeg som følgende.
Har en tilvændingsspand med låg, og der er der et hul i hvor der render en luft slange og en vandslange igennem. Vandet drybber i spanden og alt efter hvor mange fisk/meget vand der er i(store fisk=meget vand), så bruger jeg mellem 45-90min. I spanden er også 1-2 sten så fiskende kan gemme sig under så de forhåbenlig ikke skulle blive så stresset.