Eheim grossist, hvor?
-
- Rev hummer
- Reactions:
- 16
- Postnummer: Ikke angivet
Eheim grossist, hvor?
Hej Alle
Nogen som kender en Eheim-grossist i DK? Er afhængig af at skulle købe via EAN-nummer.
På forhånd tak
Nikolaj
Nogen som kender en Eheim-grossist i DK? Er afhængig af at skulle købe via EAN-nummer.
På forhånd tak
Nikolaj
Re: Eheim grossist, hvor?
www.fynsakvariecentrum.dk
Der handlede jeg med EAN nummer da jeg have et akvarie på min arbejdsplads. Og de har næsten alt eheim.
Der handlede jeg med EAN nummer da jeg have et akvarie på min arbejdsplads. Og de har næsten alt eheim.
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Mener at den officelle Eheim importør er Eldorado
-
- Rev hummer
- Reactions:
- 16
Jeg kan hverken finde Ehiemprodukter hos www.fynsakvariecentrum.dk eller www.eldorado.dk
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 6950
Prøv akvarieforretningen eller, som den også hedder akvarie west, som ligger i Vorbasse (det er i Jylland)
jerslev
jerslev
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Nikolaj skrev:Jeg kan hverken finde Ehiemprodukter hos http://www.fynsakvariecentrum.dk eller http://www.eldorado.dk
Jamen så er det da godt at vi andre kan http://www.eldorado.dk/Eheim.513.aspx
- TorbenC
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 6760 Ribe
Er du sikker på det er en grossist du søger?
Du skal være kunde hos Eldorado, hvilket normalt kræver at du har en butikfront.
Skal du bare købe Eheim varer med et EAN nummer, skal du i stedet finde en butik der forhandler Eheim, som også gider at lave EAN fakturering.
Du skal være kunde hos Eldorado, hvilket normalt kræver at du har en butikfront.
Skal du bare købe Eheim varer med et EAN nummer, skal du i stedet finde en butik der forhandler Eheim, som også gider at lave EAN fakturering.
-
- Rev hummer
- Reactions:
- 16
Jeg kan bare ikke finde nogen som vil lave E-fakturering.
Det kan godt være jeg er lidt blank mht. til at finde rundt på Eldorados hjemmeside. Men når man søger under ehiem finder jeg kun 3 produkter. Men måske jeg skal spørge dem om et katalog.
Men ellers er forhandlere af Eheim produkter med E-fakturering også velkomne...kan som sagt bare ikke finde nogen.
Det kan godt være jeg er lidt blank mht. til at finde rundt på Eldorados hjemmeside. Men når man søger under ehiem finder jeg kun 3 produkter. Men måske jeg skal spørge dem om et katalog.
Men ellers er forhandlere af Eheim produkter med E-fakturering også velkomne...kan som sagt bare ikke finde nogen.
-
- Rev hummer
- Reactions:
- 16
Jeg kender forresten andre som handler gennem Eldorado og det behøver man ikke have butik for. Troede bare ikke de havde Eheim da jeg ikke kunne finde det på deres hjemmeside.
-
- Foxface
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 2860 Søborg
- Saltvand siden?: 2008
Dem vil jeg da gerne snakke med så!!!Nikolaj skrev:Jeg kender forresten andre som handler gennem Eldorado og det behøver man ikke have butik for.
Jeg ved at Eldorado ikke sælger til private og tror også du godt kan glæmme alt om at få et katalog fra Eldorado. Du kan kun handle der hvis du er en butik...
-
- Rev hummer
- Reactions:
- 16
Københavns Universitet handler da hos dem. De har da ikke en butik...
- TorbenC
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 6760 Ribe
Problemet med Eheim er at der ikke rigtigt er nogen der gider at røre ved det mere (andet end et par butikker)
Alt Eheim bliver solgt til butikkernes indkøbspris +moms, nogen gange under dette.
Hvis butikken så samtiddigt skal til at lave en EAN fakturering (ikke fordi det er besværligt)..
Hvad er det du mangler, siden det netop skal være Eheim? IMO laver Eheim ikke noget andre ikke laver - største forskel er prisen - Eheim er stadigt dyrest.
Alt Eheim bliver solgt til butikkernes indkøbspris +moms, nogen gange under dette.
Hvis butikken så samtiddigt skal til at lave en EAN fakturering (ikke fordi det er besværligt)..
Hvad er det du mangler, siden det netop skal være Eheim? IMO laver Eheim ikke noget andre ikke laver - største forskel er prisen - Eheim er stadigt dyrest.
-
- Foxface
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 2860 Søborg
- Saltvand siden?: 2008
Nikolaj skrev:Københavns Universitet handler da hos dem. De har da ikke en butik...
Ja ok de kan måske men en lille børnehave eller dig eller mig vi kan ikke bare købe af Eldorado
-
- Rev hummer
- Reactions:
- 16
Jeg er ansat på KU så jeg kan godt 
Jeg skal bruge deres store spandfilter 2080 Proffesional 3. Jeg ved godt af Fluval laver et (Fx5) til halv pris. Men dem har vi også prøvet her og de nedbryder ikke kvælstof i samme grad som Eheim 2080 (og det er også kun noget man kan måle sig frem til, ikke noget der har betydning i praksis). Men eftersom jeg allerede har et 2080 filter, er der ikke så meget at diskutere, så skal jeg bruge et magen til. Og hvis der ikke findes en forhandler af Eheim i DK som vil lave e-fakturering, kan jeg jo blive nødt til at købe det på normal vis.
Mange tak for hjælpen. Hvis nogen af jer hører om en forhandler, så smid lige en besked.

Jeg skal bruge deres store spandfilter 2080 Proffesional 3. Jeg ved godt af Fluval laver et (Fx5) til halv pris. Men dem har vi også prøvet her og de nedbryder ikke kvælstof i samme grad som Eheim 2080 (og det er også kun noget man kan måle sig frem til, ikke noget der har betydning i praksis). Men eftersom jeg allerede har et 2080 filter, er der ikke så meget at diskutere, så skal jeg bruge et magen til. Og hvis der ikke findes en forhandler af Eheim i DK som vil lave e-fakturering, kan jeg jo blive nødt til at købe det på normal vis.
Mange tak for hjælpen. Hvis nogen af jer hører om en forhandler, så smid lige en besked.