VIND ET GAVEKORT TIL 2000 DKR Deltag i konkurrencen HER.
Nogen der kender den her krabbe??
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 4500 Nykøbing Sjælland
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: vest-sj
Nogen der kender den her krabbe??
så fik jeg endlig fanget den krabbe nogen der ved hvad det er for en inden den ryger i 

- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Re: Nogen der kender den her krabbe??
Ligner det ikke en Mitrax??
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 4500 Nykøbing Sjælland
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: vest-sj
ved kender ikke rigtig noget til krabber ved bare fleste er nogen bisser og bare skal i
men jo osse lidt trist vis deet er en god en men nogen der ved om det er det??? 

- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9530 Støvring
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Støvring
ligner meget en Mitrax.
http://www.reeflex.net/tiere/818_Mithra ... ulptus.htm
her er en google oversættelse af det tyske der står der
en yderst interessant, krabbe i de seneste år også har været Aquaristik interessant. Til vores viden blev kendt i Tyskland kun gennem import af Peter Schmiedel, Belgien og den efterfølgende rapportering i www.salzwasserforum.de. Siden da, ser vi krabbe væsentligt oftere. Spis mange typer af alger og er ikke i sig selv følsomme. Slet ikke er så skjulte som nogle kolleger fra krabbe familien. Artemia spiser godt, med tid til at vænne sig til det faktum, at krabberne, fordi de har ventet bogstaveligt for mad .....
Af Andreas Fricke: Farve hvid til olivengrøn, en meget fredelig krabbe. Velegnet til Reef akvarier! Ofte sælges kommercielt som Algenvertilger! Med deres relativt store kløer "indsamler" dem, de alger fra klipperne. Min krabbe er ikke meget bekymrede, ikke som andre krabber, ser på hver bevægelse, bredden;). Tilsyneladende kun spise blød alger) (Aufwuchsalgen. Liv er ofte skjult i en hule. Ikke-vandrende. , Viste mig, hvordan forhandleren ALDRIG aggressiv opførsel! Meget mere interessant ward, efter min mening!
http://www.reeflex.net/tiere/818_Mithra ... ulptus.htm
her er en google oversættelse af det tyske der står der
en yderst interessant, krabbe i de seneste år også har været Aquaristik interessant. Til vores viden blev kendt i Tyskland kun gennem import af Peter Schmiedel, Belgien og den efterfølgende rapportering i www.salzwasserforum.de. Siden da, ser vi krabbe væsentligt oftere. Spis mange typer af alger og er ikke i sig selv følsomme. Slet ikke er så skjulte som nogle kolleger fra krabbe familien. Artemia spiser godt, med tid til at vænne sig til det faktum, at krabberne, fordi de har ventet bogstaveligt for mad .....
Af Andreas Fricke: Farve hvid til olivengrøn, en meget fredelig krabbe. Velegnet til Reef akvarier! Ofte sælges kommercielt som Algenvertilger! Med deres relativt store kløer "indsamler" dem, de alger fra klipperne. Min krabbe er ikke meget bekymrede, ikke som andre krabber, ser på hver bevægelse, bredden;). Tilsyneladende kun spise blød alger) (Aufwuchsalgen. Liv er ofte skjult i en hule. Ikke-vandrende. , Viste mig, hvordan forhandleren ALDRIG aggressiv opførsel! Meget mere interessant ward, efter min mening!
- flemmiov
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7500 Holstebro
- Saltvand siden?: 1999
- Geografisk sted: 7500 Holstebro
Ja, jeg mener det var lord mike der engang bestilte sådan et par krabber - de er gode til valonia-eller bobbel alger som de også kaldes, så måske en ide at beholde den, du kunne jo skrive til lorden og høre om han kan genkende kræet.
Deltec 576 L.
Hilsen Flemming.
Hilsen Flemming.
- Kasper j.
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 9000 Aalborg
- Saltvand siden?: 2007
Jeg har en del forskellige krabber og de har aldrig rørt mine fisk, til gengæld rengører de stenene filterere vandet osv. Synes du skal beholde krabben 

Mit 216 liters Cube viewtopic.php?f=92&t=60170&p=579161#p579161