skriv dog til ham, jeg tvivler på at han sender defekte ting
der plejer ikke at være problemer, sidst jeg skrev sendte han bare nyt
Mvh. Brian Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand og sikke stille der blev i det lille hjem *GG* Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Jeg har også købt ved ham og der var heller problemer som Brian siger skriv evt send et foto..
mvh. Tom
200 liter og 60 liter sump og alt det andet + 112 liter samt et 60 liters børnehave og en 3*60 liters reol for opdræt der også en balje til Søheste ca 100 liter
hmmm..jeg har også bestilt derfra, men har ikke hørt fra dem, trods jeg 3 gange har henvendt mig på deres mail adresse. Normalt får man besked når der bliver sendt varer fra forhandler til køber, men her har jeg intet hørt
nej det ville undre mig meget, for han (Eric) plejer at være ret hurtig til at svare.
flemming det undrer mig at du ikke har hørt fra dem
Mvh. Brian Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand og sikke stille der blev i det lille hjem *GG* Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Brian C skrev:nej det ville undre mig meget, for han (Eric) plejer at være ret hurtig til at svare.
Syntes også det er underligt, men jeg kan se under min konto at varene er afsendt, det er også en knap en uge siden ( 03.06.09 ) beløbet blev hævet fra min konto, så det kommer vel snart
Brian C skrev:nej det ville undre mig meget, for han (Eric) plejer at være ret hurtig til at svare.
Syntes også det er underligt, men jeg kan se under min konto at varene er afsendt, det er også en knap en uge siden ( 03.06.09 ) beløbet blev hævet fra min konto, så det kommer vel snart
flemmiov skrev:hmmm..jeg har også bestilt derfra, men har ikke hørt fra dem, trods jeg 3 gange har henvendt mig på deres mail adresse. Normalt får man besked når der bliver sendt varer fra forhandler til køber, men her har jeg intet hørt
Ups..Jeg har lige opdaget at de har besvaret mine mails - De lå i min Junk-mappe på msn...
Jeg fandt ud af at ordren først var i rest ordre, er nu afsendt - og endnu bedre : Jeg skulle betale 137 $ i porto - det skrev jeg til dem om at det kunne passe, det viste sig at det var sat for højt, så de sender 2 ekstra pærer som kompensation Så nu er det bare at vente på posten