"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Nogen der har købt hos www.aquazoo24.de

Forum hvor du kan se og dele links og andet www relateret, med andre.
Besvar
Mack
Reactions:

Nogen der har købt hos www.aquazoo24.de

Indlæg af Mack »

Hejsa

Jeg ville høre om der er nogen som har erfaring med denne tyske forhandler http://www.aquazoo24.de
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

Det er vi rigtigt mange der har! Hvad er dit problem??
Brugeravatar
mastou
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn 21. aug 2005 13:04
18
Postnummer: 8270 Højbjerg
Geografisk sted: 8270 Højbjerg, Århus

Indlæg af mastou »

Jep jeg købte skummer, salt, 150w HQI, hygrometer, pumper hos dem og deres service er ok. Dog vil jeg sige at det firma som levere varene for dem (gls) er nogle knallerter, min pakke endte hos en anden her i Århus C. Derefter kunne jeg gå og vente på min pakke for de kørte jo selvfølgelig tilbage til hinnerup (deres lager) istedet for at køre omkring mig :evil:

Da jeg så ringede og hørte hvor pakken blev af påstod de at de havde været forbi men det ikke var nogen hjemme (når folk lyver mig lige op i ansigtet bliver jeg sur :evil:)

Nå men en lang historie kort - det endte med jeg selv kørte til hinnerup for at hente min pakke.
Desuden var min 150w vist lidt en mandags-model da en af skrugerne var skruet skævt i og jeg blev nødt at fjerne den! Lampen virker dog fint og er alligevel gemt af min lyskasse så jeg valgte at beholde den.

På trods af dette vil jeg dog ikke fraråde at handle med dem da de er billige og firmaet er god til at informere (selv da jeg mailede dem i weekenden). Desuden er leverencen gratis ved køb over et vist beløb.

vh Magnus
Mack
Reactions:

Indlæg af Mack »

Hejsa

Jeg har skam ikke noget problem ville bare lige høre om der var noget kukkeluk med dem ikke andet, det ville jo være træls at smide en ordre på 5000+ hos dem hvis de er nogle røvere *GGG*
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

De har en meget effektiv behandling at ordrene, få timer efter du har bestilt får du en mail om at ordren er modtaget, igen en når den bliver eskpederet, og igen en når den bliver afsendt.
Deres reklamtions funktion er også ok. Jeg havde en Giesemann brænder, som opgav efter 3 dage. Jeg skrev til om om forholdet, og fik at vide jeg blot skulle returnere den. Et par dag efter fik jeg en mail fra dem om at en ny var på vej. Hele seancen tog 1 uge.
Mack
Reactions:

Indlæg af Mack »

Hej Carsten

Det lyder da til en fin service dem må jeg heller kigge lidt nærmere på takker for info :-)
Brugeravatar
jthyge
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1453
Tilmeldt: tirs 26. okt 2004 19:40
19
Postnummer: 8543 Hornslet
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Søby, Hornslet.
Kontakt:

Indlæg af jthyge »

Jeg har også kun gode ting at sige om dem.

Bestilte HQI lampe, 25 kg salt og lidt andet... Det eneste var dog at deres "Fri fragt" ved køb over et vist beløb ikke gælder når man bestiller 25 kg salt. Men det er vel forståeligt nok.

Havde også lidt probemer med leveringen.... Mastous pakke kom lige omkring mig først, men min kæreste opdagede heldigvis at det var en forkert adresse der stod på, så jeg fik ringe til GLS, så de kunne komme med den rigtige pakke.

Det er heller ikke nemt for GLS når der er to der bor i Århus C, som begge hedder Jesper og skal have leveret en pakke hver fra aquazoo24 den samme dag... Så skal det jo gå galt. :lol:
Jesper Thygesen - 86 liters Nano
Min Blog om Akvariet!
www.varmkaffe.dk - Blog om hus og have på landet.
Brugeravatar
hendrix
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 599
Tilmeldt: søn 24. okt 2004 20:12
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: nyborg

Indlæg af hendrix »

har også snart købt en del hos dem
super kanon service
de ringede til mig en dag for lige at tjekke min ordre af for en sikkerheds skyld
kanon biks handler der helt sikkert igen
Mvh Hendrix
Besvar

Tilbage til "WWW"