Da der er mange der har undret sig over at jeg ikke selv har været ude og reklamere for min lille forretning her i Roskilde syntes jeg lige at jeg bør forklare hvordan det hele hænger sammen
Det har hele tiden været meningen at butikken ( eller hvad man nu kan kalde en ombygget garage ) først skulle åbne 1 Juni og derfor har jeg hele tiden ment at have rigeligt med tid til at gøre opmærksom på min eksistens.
Jeg skulle først have lokalerne lavet klar og så skulle tilladelserne være i orden og Aps'et skulle registreres så alle de
små finter der huserrer i branchen kunne undgås. Det er jo ikke første gang jeg starter saltvands butik så jeg kender gammet og har derfor været nød til at sikre mig mod den slags ( der er sikkert nogen der ved hvad jeg taler om

Men nu er papirarbejdet ved at være klar og så skal jeg bare se at få lokalerne færdige
Der er ikke tale om nogen stor forretning jeg har kun 30 m2 at boltre mig på, men jeg ved at det nok skal lykkedes mig at få en sjov lille saltvandsbutik op at stå. For 18 år siden havde jeg kun 21 m2 og dengang gik det da rigtig godt. Det er selvfølgelig andre tider nu det er sværere at få tilladelser og den slags men jeg ved at hvis de andre kan klare det så kan jeg osse
Til sidst vil jeg sige at alle selvfølgelig er velkomne til kigge forbi og se hvad det er jeg roder med
Jeg er hjemme næsten hver dag efter arbejde kl 15.30 mit telefon nummer er 27 58 11 44
Roskilde Saltvands Center
Østre Vindingevej 76
4000 Roskilde
Tlf. 27 58 11 44
jeg vil ikke satse på nogen faste åbningstider i starten. Da jeg osse er selvstændig tømremester kan der være enkelte dage hvor det ikke lige passer men bare ring så finder vi ud af noget
PS: hvis det undre nogen at telefon numret tilhører Taggruppen ApS så er det fordi det er der jeg tjener min løn