jep det er en rigtig flot butik med store muligheder, håber virkelig at folk de kommer ned og støtter.. har taget nogen billeder der kommer på i aften....
Problemet er jo blot afstanden. Der er altså stor forskel på at køre 100 kilometer eller 30, og så man ikke ved om der er det man er på jagt efter.
Men det er da glædeligt at der er en som tør åbne en butik til et så snævert marked
Carsten skrev:Problemet er jo blot afstanden. Der er altså stor forskel på at køre 100 kilometer eller 30, og så man ikke ved om der er det man er på jagt efter.
Men det er da glædeligt at der er en som tør åbne en butik til et så snævert marked
Velkommen til Jylland Sådan har vi haft det i mange år indtil den seneste tid !!!
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Synes godt i op nord fra kunne komme ned og støtte lidt ind imellem, hans priser er rigtig fine, både på udstyr og fisk.
Og at køre afstanden er lidt længere gør vel ikke så meget.
Personligt har jeg da hele tiden kørt ind til kbh ( en times kørsel ) hver dag jeg skulle hente nogle saltvands sjov
Mvh Alexander
510L 170x50x60cm med 2 x 150w HQI og 4 x 24W blå T5
Var også dernede..... Der var flere fine ting til rigtig gode priser. Det er en rigtig fin butik med kæmpe potentiale. Med opbakning kan han blive en rigtig spiller på markedet og jeg mener personligt der mangler noget konkurrence til forretningerne i København.
Og så det med afstanden... det er da ikke så slemt.... det er jo motorvej 90 % af vejen fra Kbh. Forretningen ligger ca. 5 min. fra motorvejsafkørslen til Præstø.
var selv der nede idag og jeg syntes det er en super flot butik, og håber sku at folk gider støtte op om det, så den kan blive endnu støre, og bedre, og servisen er helt i top. det med at køre 100 km er da ikke så slemt, sådan har det jo været for os før. så alle jer nordfra fingeren ud, ring eventuel og hør om han har noget af det inden i køre og få en tur ud af det.
I sydfra kørte jo af nød de 100km nordpå... vi oppe nordpå behøver jo ikke at køre de 100km, så jo det kunne da være sjovt at køre ned og se butikken, men vil da stadig foretrække mine lokale pushere
Nu har jeg ikke besøgt Korallen endnu men hvis han holder priserne nede på fisk og koraller ala jyske priser, så vil københavnerne stadig spare penge selv ved at køre de 100km og det siger jeg efter jeg har set priserne i de københavnske saltvands butikker! Puha Og desuden en dejlig tur til havnebyen Præstø