korallen zucht REVOLUTION skummer
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: middelfart
korallen zucht REVOLUTION skummer
Hejsa da jeg inden for de næste næste par md skal start et 1000 l salt op er jeg i gang med og læse om de forskelige skummere der er på markedet for og finde den skummer der bedst ville passe til den størrelse og faldt så over den her korallen zucht REVOLUTION skummer og ville høre om der er nogen der har nogen kendskab til den og evt kunne fortælle om deres erfaringer om den.
Mvh Thue
Mvh Thue
- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9530 Støvring
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Støvring
Re: korallen zucht REVOLUTION skummer
vil anbefale en ati 250 
kender ikke den du snakker om.

kender ikke den du snakker om.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
tror også det bliver ati`en da den er mest fornuftig med hensyn til både strøm og størrelsen til vand mængde. Det var bare fordi jeg sad og læste om den anden på zeovit forummet og der blev den rost helt op i skyerne så hvis der var nogen der kendte den og kunne sige om det var en god invistering eller dårlig
Mvh Thue
Mvh Thue
Tjek Ole´s balje herinde, mener at kunne huske det er den skummer han bruger.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
har lige læst hele hans side igennem og han har denne skummer men skriver ikke hva hans erfaringer er så håber han vil skrive lidt om den
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Det er jo så også som at gå ind på mazda626.com og spørge om en Mazda 626 er en lækker bil..... Der vil nok blive sagt ja men alle ved jo at det er en svineavler vognThue skrev:tror også det bliver ati`en da den er mest fornuftig med hensyn til både strøm og størrelsen til vand mængde. Det var bare fordi jeg sad og læste om den anden på zeovit forummet og der blev den rost helt op i skyerne så hvis der var nogen der kendte den og kunne sige om det var en god invistering eller dårlig
Mvh Thue

Om det passer ved jeg ikke men den er jo nuskabende i design og det giver jo nok en del positiv omtale her i starten. Ellers som nævnt så gå efter en ATI BubbleMaster eller hvis du har mønt en Royal exclusive

Mvh
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen
[/center]
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen

- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Her for kort tid siden, var der en som linkede til nogle skummere der i forbløffende grad ligner dem fra KZ.
Men ellers vil jeg også anbefale en ATI bubblemaster 250
Men ellers vil jeg også anbefale en ATI bubblemaster 250
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
Det er jo så også som at gå ind på mazda626.com og spørge om en Mazda 626 er en lækker bil..... Der vil nok blive sagt ja men alle ved jo at det er en svineavler vogn 
Om det passer ved jeg ikke men den er jo nuskabende i design og det giver jo nok en del positiv omtale her i starten. Ellers som nævnt så gå efter en ATI BubbleMaster eller hvis du har mønt en Royal exclusive
[/quote]
Det har du nok ret i brian det havde jeg ikke lige tænkt over der er selvfølgelig ikke nogen der vil sige noget dårligt om de skummer
Tror også det bliver ati det lyder til at det er en rigtig lækker skummer. Men hvis man skal over i bk der er rated til det samme skal jeg ok have fundet et andet arb

Det har du nok ret i brian det havde jeg ikke lige tænkt over der er selvfølgelig ikke nogen der vil sige noget dårligt om de skummer

Tror også det bliver ati det lyder til at det er en rigtig lækker skummer. Men hvis man skal over i bk der er rated til det samme skal jeg ok have fundet et andet arb

-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2100 København Ø
- Geografisk sted: København Ø
Jep ATB skummere ligner i stor grad KZ skummerne,
http://www.aquariumtechnik.at/produkte1.html
/Henrik
http://www.aquariumtechnik.at/produkte1.html
/Henrik
- herzberg
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Geografisk sted: 2640 Hedehusene
Så har du formentlig heller ikke set på priser for en korallenzucht skummer.... For så skal du have 2 jobsThue skrev:Men hvis man skal over i bk der er rated til det samme skal jeg ok have fundet et andet arb

Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
priserne på korallen zucht er da lidt lavere end bk hvis man samligner med hva de er ratet til. men stadig i den gode ende da.
Mvh Thue
Mvh Thue
- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9530 Støvring
- Geografisk sted: Støvring
gav 4300kr for en sprit ny ati bm 250 det er da ik så slemt igen. når man ser på hvor lækker den virkelig er.