"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

fuck noget lort

Forum for snak om fisk, bløddyr og lignende.
Besvar
Brugeravatar
bennyben
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 229
Tilmeldt: tirs 1. feb 2005 13:04
19
Postnummer: 5400 Bogense
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Bogense

fuck noget lort

Indlæg af bennyben »

Rigtig dejlig dag igår, har mistet 2 fisk og en mere står på kanten af døden. Min sandspiser har set utrolig tynd ud i over en måned, nu er gruset begyndt at blive beskidt så den er nok kradset af. min ildkejser har haft lidt hvide pletter et par dage. igår kunne jeg ikke finde den, indtil jeg opdagede den var død og lå på bunden. Lidt senere begyndte min magnifica at stå helt stille i et hjørne og gispe, har ikke begyndt sig her til morgen så den smutter nok også.

Var godt nok tæt på at gi' totalt op i går aftes, men kom igang med at måle vandet, alt for højt ammonium (selvfølgelig) og for høj ph værdi. Har nok været lidt nærig med vandskift, så nu får jeg noget salt og så må jeg lave et stort vandskift i weekeenden. Har også haft slukket for lyset i sumpen om natten pga varme problemer, det er nok heller ikke så god en ide. men alt i alt en lorte dag.

Er dog lidt sjovt at de fem fisk der er tilbage, er de første jeg købte, de er åbenbart mere hårdføre end de andre, eller også er det dem der bestemmer og derfor er mere modstandsdygtige
560 liter akvarie indbygget under trappe - under planlægning.
Besvar

Tilbage til "Fisk og bløddyr"