Hvor kan jeg købe Rio Nano skimmer?
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 5320 Agedrup
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: 5320 agedrup (tæt på odense)
Hvor kan jeg købe Rio Nano skimmer?
Er der nogle der forhandler denne i danmark?
Eller hvilken side sender til Danmark til en rimelig pris?
Evt. link
Eller hvilken side sender til Danmark til en rimelig pris?
Evt. link
- Mikke
- Klovnfisk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8900 Randers
- Geografisk sted: Randers/Jylland
Re: Hvor kan jeg købe Rio Nano skimmer?
Akvarieudstyr sælger Rio Nano skummeren! ,,, hvis du får problemer med microbubbler, skriv en pb! ....
- DDT2
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 4190 Munke Bjergby
- Geografisk sted: Syd- og Vestjælland
er der noget specielt godt evd den? og hvad er der med micvrobubblerne?
- Mikke
- Klovnfisk
- Reactions:
- 19
Nej ikke noget serligt specielt! ... men det er jo et discount produkt, og den er anbefalet til 100L, men det er den ikke god nok til! ... Max 60L vil jeg sige. Og vedr. microboblerne er det at den er svær at indstille, som det tit er med kompacte skummere! ... Samt at den tager meget lang tid om at blive indkørt. ...
- DDT2
- Rev haj
- Reactions:
- 18
okay mange tak for det hurtige svarMikke skrev:Nej ikke noget serligt specielt! ... men det er jo et discount produkt, og den er anbefalet til 100L, men det er den ikke god nok til! ... Max 60L vil jeg sige. Og vedr. microboblerne er det at den er svær at indstille, som det tit er med kompacte skummere! ... Samt at den tager meget lang tid om at blive indkørt. ...

- Mikke
- Klovnfisk
- Reactions:
- 19
DDT2 skrev:okay mange tak for det hurtige svarMikke skrev:Nej ikke noget serligt specielt! ... men det er jo et discount produkt, og den er anbefalet til 100L, men det er den ikke god nok til! ... Max 60L vil jeg sige. Og vedr. microboblerne er det at den er svær at indstille, som det tit er med kompacte skummere! ... Samt at den tager meget lang tid om at blive indkørt. ...holder mig vist bare til min hængefilter
Men der skal da siges at sammen med et godt hængefilter er det et ok set-up. ... men lidt i underkanten af 300,- koster den. så man bliver ikke ruineret af den! ...
- DDT2
- Rev haj
- Reactions:
- 18
okayMikke skrev:DDT2 skrev:okay mange tak for det hurtige svarMikke skrev:Nej ikke noget serligt specielt! ... men det er jo et discount produkt, og den er anbefalet til 100L, men det er den ikke god nok til! ... Max 60L vil jeg sige. Og vedr. microboblerne er det at den er svær at indstille, som det tit er med kompacte skummere! ... Samt at den tager meget lang tid om at blive indkørt. ...holder mig vist bare til min hængefilter
Men der skal da siges at sammen med et godt hængefilter er det et ok set-up. ... men lidt i underkanten af 300,- koster den. så man bliver ikke ruineret af den! ...