VIND ET GAVEKORT TIL 2000 DKR Deltag i konkurrencen HER.

Hvilket kamera?

Forum for snak om lys, skummere, pumper etc.
Besvar
jacques
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
18
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: København

Hvilket kamera?

Indlæg af jacques »

Hej med jer

Jeg er ved at blive sindsyg over at mit nuværende kamera tager så dårlige billeder af koraller, fisk mv. når man skal have hjælp til et eller andet på forum eller bare blære sig med flotte farver :)

Da det alligevel er en ældre sag, ville jeg udskifte det med et nyt, men det skal være et kompakt kamera om muligt.

Jeg ved at intet kompakt kamera kan hamle op med en makrolinse, men det er bliver lige i overkanten at købe et spejlrefleks el. lign. kun til akvariet.

Spørgsmålet er derfor: Hvad kan i anbefale? Det skal kunne tage ordentlige billeder i HQI, det skal kunne tage billeder af koraller mv overalt i baljen (70 højt og dybt) og skal ikke fylde for meget.
588L, speciel møbel i hvid autolak + sump, hydralik ophængt Riga Power 2X250W4x54t5, Schuran 150, wavebox, Red Dragon 6500, Tunze 6100, Koralin 150, Sander ozon, Deltec 39w UV, Titan 1500 køler, IKS, IKS Vandniveau, reef på side og baggrund og 400l/dag Osmose - og en drænet konto :):
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=8770
Brugeravatar
thyme
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 8210 Århus V
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Århus V
Kontakt:

Indlæg af thyme »

Jahh SLR er vejen frem;) Du ender der nok med tiden!:)

Men jeg prøvede Sony Cyber-shot T10 i weekenden og den havde en super fed makro, og god billedkvalitet
VH
Brian Thyme
120 liter. Ikke så mange digidarer, kun en masse bøvl :)
Billede
viewtopic.php?t=10961
Besvar

Tilbage til "Lys, filtrering og andet teknik"