Der er nu fyldt levende sand i. Lampen er hængt op så nu skal jeg bare vente på at algerne bliver overstået.

billederne er stadig lidt blå, synes ikke det er så blåt når jeg ser det i virkeligheden.
Jeg har oplevet det samme bare med mine Tunze pumper, da de næsten sidder på samme måde som dine. Deres flow mødes også på midten. Der hvor at flowet ramte bunden lagde jeg en LS, som tog noget af dette "stød" flowet lavede, og dæmpende det. Det virkede hos migStig Hansen skrev:ja det er midten, og i højre side. Den i højre side kan jeg godt få væk men den i midten bliver ved med at være der.
det virker som om at det er min wortech som trækker sandet væk fordi den suger så voldsomt. men flytter jeg den lidt op
så laver den virvler i overfladen som så skaber en masse bobler i vandet. jeg har så skruet lidt ned for cirkulationen men synes så
det hele bliver for dødt jeg elsker stor cirkulationhar du et trick ??
Nå for dælen hvad med et par LS, en eller to sten mere? Altså selvfølgelig så det stadig ser pænt udStig Hansen skrev:jo dahar faktisk haft en sten der men så var det som om det flyttede hend foran stenen i stedet for. mit sand bliver
fjernet helt ude ved frontglasset lige lidt før midten i akvariet. jeg skal nok lige tage et full shot men akvariet er ikke tændt endnu
så det bliver først sidst på dagen. hvis jeg husker det