Hvor mange
- Dragefisken
- Kejser fisk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Virum
Hvor mange
Jeg er ved at revurdere mit akvarie og spekulere lidt på hvor mange snegle og sandsnegle jeg egentlig burde have i mit 250 liters akvarie.
Så hvad siger i ?
alm. snegle ?
sandsnegle ?
Så hvad siger i ?
alm. snegle ?
sandsnegle ?
- Celia
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 4000 Roskilde
- Geografisk sted: 4000 Roskilde
Vi startede med 10 alm snegle i vores 375l, der kommer dog hele tiden nye små snegle til (helt af sig selv
)
Nu går de i et 720l, men jeg syntes endnu ikke at det er for mange - omvent har jeg heller ikke tænkt mig at købe flere

Nu går de i et 720l, men jeg syntes endnu ikke at det er for mange - omvent har jeg heller ikke tænkt mig at købe flere
Venlig hilsen
Cecillia
Der var engang et saltvandseventyr, nu er jeg bare rusten
Cecillia
Der var engang et saltvandseventyr, nu er jeg bare rusten
- Dragefisken
- Kejser fisk
- Reactions:
- 19
Ok algesnegle = mange
nu skal det jo også siges at jeg har en Hugo, så der skal vel ikke være så mange at der ikke er mad til min Hugo?
hvad med sandsnegle ?
Celia:, jeg har også haft mange små snegle og har næsten altid snegle æg på glasset, sten og ja sågar på snegle. Men så skiftede jeg akvarie og jeg tror at mange af de små snegle omkom under dette. Desuden har jeg købt en gylte som eftersigende godt kan lide sådan nogle små nogle.
nu skal det jo også siges at jeg har en Hugo, så der skal vel ikke være så mange at der ikke er mad til min Hugo?
hvad med sandsnegle ?
Celia:, jeg har også haft mange små snegle og har næsten altid snegle æg på glasset, sten og ja sågar på snegle. Men så skiftede jeg akvarie og jeg tror at mange af de små snegle omkom under dette. Desuden har jeg købt en gylte som eftersigende godt kan lide sådan nogle små nogle.
- Dragefisken
- Kejser fisk
- Reactions:
- 19