Regler og Retningslinjer Læs her

Salg af fisk og koraller

Under fora for handel
Forumregler
Der tillades køb, salg og bytte af brugt eller nyt fejlkøbt udstyr.
Det er IKKE tilladt at sælge/videresælge fra butik eller webshop.
Hver bruger må MAX have 3 aktive (ulåste) annoncer ad gangen.
Inaktive eller låste annoncer, bliver automatisk slettet efter 30 dage.
Besvar
Wiedemann
Søstjerne
Søstjerne
Reactions: 0
Postnummer: 7080 Børkop
Saltvand siden?: 2025
Geografisk sted: 7080 Børkop

Salg af fisk og koraller

Indlæg af Wiedemann »

Jeg har fået hentet lidt for mange fisk og koraller fra diverse steder omkring i Danmark. Der er fandme svært at begrænse sig :biggrin:
Men de passer ikke ind i det setup som jeg ønsker fremover. Og ja, noget af det andet på billederne kan også købes da jeg også skal af med nogle levende sten, koraller og fisk.
Jeg vil gerne have lidt rev i den ene ende med en overgang til ren sandbund, krydret med Moorish Idol og kun de ekstra elementer som jeg har behov for.
Derfor sælger jeg lidt forskelligt fra min balje af fisk, bløddyr og koraller. De går i Børkop mellem Vejle og Fredericia i Jylland :)

1 Ophiarachna incrassata (olivengrøn slangesøstjerne, ca. 30 cm fra spids til spids) 100,-
Den er den stolte ejer af sumpen og når den er væk så kan jeg fange de fisk som jeg skal af med :)
IMG20260405143456.jpg

1 Zebrasoma desjardinii (Sejlfinnekirug ca. 12-15 cm) 450,-
Håndtam og er altid den første til at spise når der fodres. Tager gerne mad fra hånden
d18fd92d-eaad-49b3-beec-11ea85f31c08.jpg

1 Dascyllus trimaculatus (Sort jomfrufisk, ca. 8-10 cm) 100,-
Har været hos mig i ca. 9 måneder og ligger sig imellem de andre fisk hvis der er tegn på ballade
177caa84-856e-44f9-b565-0431d075fd8f.jpg

1 Heliofungia actiniformis (Grøn med orangestribet mund, ca. 12-15 cm) 500,-
Den bestemmer selv hvor den vil være... ellers går den sin vej :hehe:
IMG20260405143513.jpg

1 Discosoma (Skiveanemone blå/lilla, ca. 14 skiver på en enkelt knytnævestor sten eller hvordan man nu måler sådan en) 350,-
IMG20260405143552.jpg

I er også velkommen til at skrive på 22640086 hvis I ønsker flere billeder eller har spørgsmål på andre ting.
Når jeg har solgt lidt sten og koraller så skal jeg sælge lidt flere dyr, bl.a. Chokolade kirurg, Rødehavs kirurg, Powder blue, Blue Tang, Dværgkejsere, Imperator, Chromis, Hugo, Mandarin, Black Storm, Fløjlklovn og almindelige klovnfisk. Der er selvfølgelig mange som er glemt. Zoaer, SPS og LPS, Hammere, Gorgonia, anemoner og meget andet

Ja, de går alle i samme balje
Besvar

Tilbage til "Salg - Fisk og bløddyr"