Første del af lyset er sat op.
Så snart kan jeg flytte levende

1

Nej de gamle xr15 g5 blue kommer også op som før.Stefan skrev: tirs 4. nov 2025 15:41 Hvad blev der af de nye lamper? Har det hele tiden været planen med de Kessil og bars?

Jo har dem begge , nej vil have så alt kan køres over mobius og APEX, så må nicrew anvendes på fragment eller ligende. Måske sælgesCasper M skrev: ons 5. nov 2025 10:00 Så du vil ikke bruge Nicrew alligevel? havde du ikke bestilt nye Radion G6?

Kan kun være enig. Netop det som jeg gør. Kører efter gammel lysopsætning. Tror jeg ,som du siger, får mere ud afMikas skrev: ons 5. nov 2025 19:13 Med den spredning g6 har så tror jeg du får sindssygt meget lys ud i stuen hvis du sætter dem vinklet på siden.
Jeg tænker det ville være federe med en række radion i midten og så kessil vinklet fra siden ? Så skulle du bare ha to mere
Jeg er vildt glad for mit radion g6 og blade setup.![]()

Til mine fremtidige 8 stk. A550X som også skal vinkles er planen, "Vivid Creative Aquatics Jumbo 1in Modular Hose"Seniorreefer skrev: ons 5. nov 2025 11:07Jo har dem begge , nej vil have så alt kan køres over mobius og APEX, så må nicrew anvendes på fragment eller ligende. Måske sælgesCasper M skrev: ons 5. nov 2025 10:00 Så du vil ikke bruge Nicrew alligevel? havde du ikke bestilt nye Radion G6?
skal have fundet en metode til at sætte dem i en 35 grader vinkel på siden
image.jpg

Modular kender jeg ikke.(loc Line måske) Men hvordan vil du sætte/montere dem sammen. A550x vejer en del.Thomas fra Stockholm skrev: tors 6. nov 2025 09:51Til mine fremtidige 8 stk. A550X som også skal vinkles er planen, "Vivid Creative Aquatics Jumbo 1in Modular Hose"Seniorreefer skrev: ons 5. nov 2025 11:07Jo har dem begge , nej vil have så alt kan køres over mobius og APEX, så må nicrew anvendes på fragment eller ligende. Måske sælgesCasper M skrev: ons 5. nov 2025 10:00 Så du vil ikke bruge Nicrew alligevel? havde du ikke bestilt nye Radion G6?
image.jpg
https://aquariumdepot.ca/products/vivid ... DJk9F9VIqp
Alternativt får jeg 3D skrevet en enkelt holder.

Loc Line er et godt alternativ, og tager man det i en kraftigere dimention, så kan de holde en del. Der findes "stop" moduler som enkelt kan skrues fast.Seniorreefer skrev: tors 6. nov 2025 10:37Modular kender jeg ikke.(loc Line måske) Men hvordan vil du sætte/montere dem sammen. A550x vejer en del.Thomas fra Stockholm skrev: tors 6. nov 2025 09:51Til mine fremtidige 8 stk. A550X som også skal vinkles er planen, "Vivid Creative Aquatics Jumbo 1in Modular Hose"Seniorreefer skrev: ons 5. nov 2025 11:07Jo har dem begge , nej vil have så alt kan køres over mobius og APEX, så må nicrew anvendes på fragment eller ligende. Måske sælgesCasper M skrev: ons 5. nov 2025 10:00 Så du vil ikke bruge Nicrew alligevel? havde du ikke bestilt nye Radion G6?
image.jpg
https://aquariumdepot.ca/products/vivid ... DJk9F9VIqp
Alternativt får jeg 3D skrevet en enkelt holder.
Troed du gik all in på Giesemann lamper som du talte om. Var det 2 stk du ville have

1

1

1