Anthias
-
Jerslev
- Rev haj

- Reactions: 45
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 6950
Anthias
Hvorledes er det i dag med den flotte fisk? Er den til at holde, og hvis ja hvad kræver det?
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
- Mikas
- Rev haj

- Reactions: 84
- 15
- Postnummer: 2860 Søborg
Re: Anthias
Jeg har den normale orange nu. Ville have 5 . Blev ved at købe ind så jeg havde 5 men droppede det efter en 10 stykker og jeg endte med 2.
Jeg har læst mig til at man skal have en større flok eller nøjes med et par .
Før de ikke jagter hinanden . Mit akvarie er så heller ikke så stort så det kan også ha noget at gøre med det .
Jeg fodre kun en gang om dagen. Det klare de fint
Jeg har læst mig til at man skal have en større flok eller nøjes med et par .
Før de ikke jagter hinanden . Mit akvarie er så heller ikke så stort så det kan også ha noget at gøre med det .
Jeg fodre kun en gang om dagen. Det klare de fint
Hvis det ikke er meningen at man skal have en snack om natten.
Hvorfor er der så lys i køleskabet?
Hvorfor er der så lys i køleskabet?
-
martinknorr
- Rev haj

- Reactions: 3
- 17
- Postnummer: 8370 Hadsten
- Geografisk sted: Hadbjerg
Re: Anthias
Jeg havde for mange år siden Dispar, 7 stk. som jeg husker det og de klarede det ganske glimrende.
De tog alt mad til sidst også alm. flagefoder.
Jeg tror det der lykkedes for mig, var at systemet var godt indkørt. Så der var plads til at kunne overfodre med frostfoder ret tit og så begynde at blande alt det andet foder i. Så tog de det der kom ned i baljen
De tog alt mad til sidst også alm. flagefoder.
Jeg tror det der lykkedes for mig, var at systemet var godt indkørt. Så der var plads til at kunne overfodre med frostfoder ret tit og så begynde at blande alt det andet foder i. Så tog de det der kom ned i baljen
MVH
Martin
8370 Hadsten
Martin
8370 Hadsten