Hej med jer! Det var da glædeligt at se, at nogle af de gamle saltvandsrotter stadig er på Forum
Niels: jo tak, jeg kigger også på livet løs. Er nok mest til et “færdigt” som Red sea eller lign. Denne gang. Selvom jeg også havde luret lidt på noget indbygning.
Erik : tak! og i lige måde da

! Ja der er vel nok en del frafaldne igennem årenes løb - men hvem ved, det kan jo være at andre holder en “beskeden” pause ligesom mig
Jeg forestiller mig godt, at der er sket en del på udstyrssiden, tests osv som er blevet nemmere tilgængelige, billigere og mere præcise. Jeg har fra tid til anden igennem årene kigget lidt, dog uden overhovedet at sætte mig ind i det. Jeg er nok også blevet en del rusten på viden i de forgangne år, så der skal liiige læses lidt op på det
Jeg har faktisk gemt nogle sten, søjler og lidt udstyr - hvis jeg engang skulle få lyst. Det er så blevet til 10 år nu
Ved ikke ikke helt endnu hvor det fører hen, mht type af
akvarie og hvor det skal placeres… har nogle ret spændende muligheder (som jeg måske lige lægger et billede op af ), men det bliver nok for omfattende at sætte i værk .. men lad os nu se.
Glenn: tak ! Ja det er stukket lidt af .. kiggede
fisk for noget tid siden og bemærkede godt at en banggai kardinal fx kostede 350-400kr(!) de kunne jo på tilbud når der kom en ny sending, fåes til 50- 100kr dengang .. mindes at en gul kunne fåes til et par hundrede i et lille eksemplar når der lige kom en sending hjem. Den var dyr hvis den stod til 500-600 (lille eksemplar) dengang … så den pris du nævner er da lidt vild

… de priser jeg har set den seneste tid (som virker noget højere end for 10 år siden, er det en generel ting for alt det levende ?