Reef factory har indsendt betalingsstandsning
Lad os se om de ikke opstår under rebrandt
Her tidligere på dagen Telegraham Insta.
Senere
Har set det 2 steder indtil videre , stoler dog på telegrahamttkthomsen skrev: tirs 6. maj 2025 13:56 Jeg så det godt i en tråd på FB, men jeg kan ikke finde andre steder det står eller der er skrevet om det, f.eks. deres egen FB side eller FB siden for deres bruger.
Polo reefttkthomsen skrev: tirs 6. maj 2025 13:56 Jeg så det godt i en tråd på FB, men jeg kan ikke finde andre steder det står eller der er skrevet om det, f.eks. deres egen FB side eller FB siden for deres bruger.
Ro på. Der er en officielt melding om de vender tilbage med nyt i morgen. Bliver måske solgt og rekonstrueret, kunne ikke forstille mig andet.tim_rn skrev: tirs 6. maj 2025 19:01 Nooooo.. har lige begyndt at bygge setuppet på deres produkter. Skåret hele kontrolboardet ud til 3 kommende køb.
Øv.. men ok, også lidt mixede reviews på accuracy. Nogle af de få dog, der gjorde det let og ikke lavede pisse grimme industriprodukter
Kan du sagtens sige med dit fornemme setup med skjult slider-masterstyring i eget skabSeniorreefer skrev: tirs 6. maj 2025 19:08Ro på. Der er en officielt melding om de vender tilbage med nyt i morgen. Bliver måske solgt og rekonstrueret, kunne ikke forstille mig andet.tim_rn skrev: tirs 6. maj 2025 19:01 Nooooo.. har lige begyndt at bygge setuppet på deres produkter. Skåret hele kontrolboardet ud til 3 kommende køb.
Øv.. men ok, også lidt mixede reviews på accuracy. Nogle af de få dog, der gjorde det let og ikke lavede pisse grimme industriprodukter
Jeg er helt enigtim_rn skrev: tirs 6. maj 2025 19:29Kan du sagtens sige med dit fornemme setup med skjult slider-masterstyring i eget skabSeniorreefer skrev: tirs 6. maj 2025 19:08Ro på. Der er en officielt melding om de vender tilbage med nyt i morgen. Bliver måske solgt og rekonstrueret, kunne ikke forstille mig andet.tim_rn skrev: tirs 6. maj 2025 19:01 Nooooo.. har lige begyndt at bygge setuppet på deres produkter. Skåret hele kontrolboardet ud til 3 kommende køb.
Men point taken, det sætter dog lige en stopper for hvad der skal købes for nu. Sådanne rene wifi/app styrede er trods alt udsatte for manglende support/vedligeholdelse
Og for os der ikke er medlem af rf: hvad skriver de?ttkthomsen skrev: ons 7. maj 2025 07:10 De lukker og slukke ikke, her fra hestens egen mund
https://www.facebook.com/share/v/1HZ1J2jZzp/?
Nej det er bare et rygte at der skulle være en dialog. Man kan jo håbeSeniorreefer skrev: man 12. maj 2025 05:00 Ja, det er lidt surt, hvis det går den vej. Har du hørt om Aquaforest muligvis er køber