Hvem har vi i Sønderjylland og hvordan ser jeres baljer ud?
Er selv fra Sønderborg og igang med mit 60 liters nuvo fusion20

jeg holder periodisk fragmeets (prøver 2 pr år, men når nok kun et til efteråret i år) alle folk er velkomne, der er altid kaffe på kanden og en sodavand på køl
 jeg holder periodisk fragmeets (prøver 2 pr år, men når nok kun et til efteråret i år) alle folk er velkomne, der er altid kaffe på kanden og en sodavand på køl  skulle nogen føle for det er i velkomne til at skrive her eller på 26234285
 skulle nogen føle for det er i velkomne til at skrive her eller på 26234285 

Det lyder vildt spændende! Det kan godt være jeg tager dig på ordet en dagMjj79 skrev: man 11. mar 2024 23:48 Hej alle, jeg bor i gråstennområdet og har 45 kvadratmeter til saltvand. Et 600 liters system, et par all in one systemer, og så roder jeg med klovneavljeg holder periodisk fragmeets (prøver 2 pr år, men når nok kun et til efteråret i år) alle folk er velkomne, der er altid kaffe på kanden og en sodavand på køl
skulle nogen føle for det er i velkomne til at skrive her eller på 26234285

Jeg mente også herinde på forummetAnders månsson skrev: tirs 12. mar 2024 08:44 der er en gruppe der hedder sydjylland... men det kunne også være fint bare at bruge forummet så vi alle kunne se hvad der sker i det sønderjydske... vi er jo ikke så mange i det hele taget over hele landet

Jeg fik lige ud af hvorfor sydjyllandsgruppen ikke er synlig for alle- kigger på det i aftenMorelia skrev: tirs 12. mar 2024 09:18Jeg mente også herinde på forummetAnders månsson skrev: tirs 12. mar 2024 08:44 der er en gruppe der hedder sydjylland... men det kunne også være fint bare at bruge forummet så vi alle kunne se hvad der sker i det sønderjydske... vi er jo ikke så mange i det hele taget over hele landet

Vil prøve at bruge forummet noget mere
IMG_1974.png

Jeg fixer det i aften

Jeg ved ikke om der er flere herinde men vi er nok 15-18 personer i alt nogle er ikke på Forum men i stedet Facebook og andre er ikke på nogen platform

[img_l][/img_l] og et par unger fra klovnebryggeriet
[img_l][/img_l] og et par unger fra klovnebryggeriet 

Det ser sku godt udMjj79 skrev: ons 13. mar 2024 21:35 [img_l][/img_l]sådan ser mit akvarierum ud[img_l]8FD03CC7-F581-40BF-B920-F0E044BA3D35.jpeg[/img_l] og et par unger fra klovnebryggeriet
 det ville være fedt at komme forbi og se det en dag!
 det ville være fedt at komme forbi og se det en dag!