fantastisk!!!
Det ser mega fedt ud med de skiver og zoaer!!!
Hvad har du haft af rutiner til at holde dit akvarie kørende i de mange år, udover en sjælden fundet evne for ikke at skulle have noget nyt hele tiden
Hmmm skifter 30 l vand pr uge det er vel det, måler ikke så meget mere på værdier efter tropic marin kom ind i mit liv, man får jo også en feeling med det efterhånden - men 30-40 l pr uge virker perfekt, og en gl boyu køler der holder temperaturen nede om sommeren, det er vist det tror jeg.
Men knokler heller ikke igennem med svære koraller, det hjælper også.
Der er 4 fisk, koral vogter, ildkejser, 2x klovnefisk - havde en gul kirurg i 15 år inden den stod af her for et par mdr siden samt en palet i 17 år der døde lidt før, ka faktisk se at der kommer algeplanter frem nu så man skal nok ha en fisk eller 2 igen
Er du tilfreds med maxspect? Og hvad har du gjort ang låg?
Jeg har selv et Juwel Trigon 190L men jan ikke lige finde en løsning ang låg hvis jeg skifter lyset ud
>
0
Akvarist siden 1998 - Nu med 4 ferskvandsakvarier, 4 Plante/reje Bowler.
jeg har desværre ikke saltvandsakvarium mere, men det kommer jo nok en dag for det var flot og spændende.
hjalti45 skrev: tors 13. jul 2023 16:33
Maxspect lys bagerst i tanken er fint
Låg: har selv bygget et i træ da lamperne ellers ikke ku være der, bare et skelet i træ
Har du et billede af låget?
>
0
jeg har desværre ikke saltvandsakvarium mere, men det kommer jo nok en dag for det var flot og spændende.