Kan man ikke bare bruge noget fliseklæber (Alfix eller lign.) ligesom man gør når man laver baggrunde til ferskvand? For det er da betydeligt billigere end reef bond.
Jeg har brugt det i aktvariet, det er noget underligt noget at arbejde med, det ene øjeblik er det blot smulder, næste øjeblik er det hærdet. Der er ikke mange minutters tolerance der.
Dagen efter at jeg havde brugt det, var Kh faldet til 4 !!! Så pas meget på med at bruge for meget af det.
Mikkel E skrev:Jeg er helt enig med Carsten. Over vand hærder det på ingen tid og under vandet smuldre det væk og er lang tid om at tørre.
Tror du har misforstået mig. Der er lidt svært at få samlet, og jeg synes da heller ikke det smuldrer under vand, og hærdningen er da lynhurtig, også under vand.
Jeg synes det virker super. har haft lidt problemer i starten. Men hvis man er 2 om det virker det ret godt. Den ene blander og den anden sætter koraller fast :ele:
moby skrev:Jeg synes det virker super. har haft lidt problemer i starten. Men hvis man er 2 om det virker det ret godt. Den ene blander og den anden sætter koraller fast :ele:
hvad skulle man ellers bruge konen til hvis hun ikke kunne ælte