hvid plast plade savnes
- julle
- Naso kirurg
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: fredericia
hvid plast plade savnes
jeg skal til at beklæde mit porsa stel og ha lavet en afskærmning af lyset.. til det havde jeg tænkt mig en hvid plast plade på 3mm eller deromkring.. men efter en tur hos de lokale byggemarkeder og div er jeg lidt fortvivlet- dette kan simpelthem ikk fåes!!!
kan det passe ???
en ca 3mm gennemfarvet hvid plastik plade jeg selv kan skære til ???
kan det passe ???
en ca 3mm gennemfarvet hvid plastik plade jeg selv kan skære til ???
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Det er en dyr løsning - en hvidmalet træplade er noget billigere 
Men jeg vil da tror ethvert større byggemarked kan bestille en hjem til dig !

Men jeg vil da tror ethvert større byggemarked kan bestille en hjem til dig !
Mvh
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen
[/center]
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen

- BatLuder
- Kejser fisk
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 8210 Århus V
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Århus V
- Kontakt:
Det du leder efter kan du nok få her: http://www.glas-direkt.dk
Men det er jo ikke voldsomt billigt. Det er nok billigere at bruge MDF eller krydsfiner og så male det hvidt.
Men det er jo ikke voldsomt billigt. Det er nok billigere at bruge MDF eller krydsfiner og så male det hvidt.
- ravnox
- Palet kirurg
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8381 Tilst
- Geografisk sted: 8381 Tilst DK
Prøv lige at kigge hos Jem & Fix.
De havde/har nogle Hvide og grå plexplader 3 og 5 mm til forholdsvis små penge.
Det er uhyggeligt nemt at arbejde med, det kan skæres med en hobbykniv. Opvarmes med en varmepistol og bøjes helt uden bøvl.
Det er endda fødevaregodkendt, så jeg brugte det at lave overløbskam af - fungerer helt fint.
De havde/har nogle Hvide og grå plexplader 3 og 5 mm til forholdsvis små penge.
Det er uhyggeligt nemt at arbejde med, det kan skæres med en hobbykniv. Opvarmes med en varmepistol og bøjes helt uden bøvl.
Det er endda fødevaregodkendt, så jeg brugte det at lave overløbskam af - fungerer helt fint.
--- Niels som ikke har en smart quote,
250L Akvastabil + 60 L sump DIY 6*39W T5D org. armatur - nu også med IKS
- julle
- Naso kirurg
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: fredericia
jeg tror jeg vil prøve med en mdf-plade....
skal den behandles med noget?? jeg tænkte på om man skulle smøre noget på kanterne så de ikke suger vand eller er det lige meget??
hvilken maling skal jeg bruge og hvis jeg vil ha det lidt højglans hvad skal jeg så gøre??
hvilken metode er bedst af fæstne det fast på porsastellet med (havde tænkt på nogle magneter???
skal den behandles med noget?? jeg tænkte på om man skulle smøre noget på kanterne så de ikke suger vand eller er det lige meget??
hvilken maling skal jeg bruge og hvis jeg vil ha det lidt højglans hvad skal jeg så gøre??
hvilken metode er bedst af fæstne det fast på porsastellet med (havde tænkt på nogle magneter???
Mvh
Martin Juhl
Martin Juhl
- ravnox
- Palet kirurg
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8381 Tilst
- Geografisk sted: 8381 Tilst DK
Har du været i Jem & Fix
Du må ikke spørge dem om de har det - de aner ikke en sk.. om hvad de har hjemme.
Var derinde i går, tror nok det står nede i bunden af forretningen til venstre for rulleporten lige inden du går udendørs.
Syntes det er værd at prøve inden du begynder med MDF-plader og maling.
Til montering er der flere der har brugt gardinskinner skruet fast i bund og top, så kan du lave skydelåger

Du må ikke spørge dem om de har det - de aner ikke en sk.. om hvad de har hjemme.
Var derinde i går, tror nok det står nede i bunden af forretningen til venstre for rulleporten lige inden du går udendørs.
Syntes det er værd at prøve inden du begynder med MDF-plader og maling.
Til montering er der flere der har brugt gardinskinner skruet fast i bund og top, så kan du lave skydelåger

--- Niels som ikke har en smart quote,