jeg har fået en hqi lampe, som havde monteret natbelysning af tidligere ejere. Det er to diode "rør" som sidder under den og bruger en 12v strømforsyning.
Jeg synes dog de lyser meget kraftigt. Faktisk sådan at man kan ret tydeligt se i akvariet. Dog slet ikke så meget som når mine blå rør er tændt alene....men er det for meget nat belysning, eller er det ikke noget jeg skal bekymre mig om? Det er lidt svært for mig at fange det på billede
nat belysning
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 7870 Roslev
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Skive
- Kontakt:
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 7870 Roslev
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Skive
- Kontakt:
jeg har prøvet at sætte sådan en regulator på...hvor man kan skrue ned for lyset...men havde den virkning på dioderne at den blev ved at være samme styrke til dne var halvt nede, og kom den under det, så begyndte de at blinke i stedet.
Men kan muligvis finde en strømforsyning som kan smide mindre volt afsted.
Men hvis det ikke er det store problem og ikke stresser fisk osv...så lader jeg den bare være...det skulle jo netop være for at gøre en god ting for akvariet, fiskene ....og mig
Men kan muligvis finde en strømforsyning som kan smide mindre volt afsted.
Men hvis det ikke er det store problem og ikke stresser fisk osv...så lader jeg den bare være...det skulle jo netop være for at gøre en god ting for akvariet, fiskene ....og mig