Kan bare anbefale jer en tur til Stockholm, sommeren er herlig (vinter, ikke så meget), det er ikke så langt i bil fra stenbroen, bare i husker at tage med øl

Jeg har sovepladser til flere end i kan putte ind i 1½ Dansk familiebil.
Tager i med et par fede fragger ja så har i betalning for bensinen også
Jeg skal så til gengæld varme op grillen, drikke jeres øl og fortælle løgnehistorier til den lyse morgen
Til sommer håber jeg også jeg er næsten helt klar med min fiskesamling, der er 50 Gobi'er jeg ikke har og en håndfuld kejsere, og sidst men ikke mindst en Achilles. En af anledningerne til at der er muligt er at Bromma Zoo er blevet rigtig gode til at tage hjem meget specielle
fisk (der jeg har købt alle
fisk den sidste måned), Triton flytter til nye lokaler i denne weekend (og de næste 14 dage) så jeg håber de opper sig med fiskebestanden (det er hvad de lover) og så kan jeg få en lille ny butik til at tage hjem specielle
fisk fra DeJong til en fornuftig penge om det behøves. Ulempen er at det er næsten samme pris og jeg kan ikke se fisken inden jeg køber den, så jeg ved ikke om den spiser.
I går da jeg købte
fisk var en
Apolemichthys trimaculatus påvej ned i posen, men den spiste ikke så den fik blive hvor den var, det samme har jeg med om (store)
fisk ikke er aggressive ved fodring, for tager de ikke for sig, så bliver det svært at blive mæt i mit akvarium.
Koraller er desværre sværere at blive klar med, min egen personlige teori er at flere får deres
koraller til at overleve, saltvand er ikke så meget hokus-pokus som det har været. Men med en stor levering af nano-frags som Anders fik kan jeg da have grunden på plads inden alt for lang tid, og så skal de bare vokse lidt
Jeg ser utroligt meget frem mod at få en Alkatronic KH måler, når jeg har den og jeg har fyldt på med sand (50 kg ca) så er der ingen anledning til ikke at få hjem sendingen jeg nævnte før
Af andre bestilninger jeg har ude er en MAXSPECT GYRE 280 80WATT med controller, er jeg tilfreds med den kommer der med garanti i 1 til, jeg er ikke 100% tilfreds med mit closed-loop system, eller rettere min Tunze waveboks der er for lille til systemet, ja og for grim da den nye model er større end den jeg byggede efter. Så jeg kommer om Maxspec er gode at flytte, eller sælge den. Om den/de så kommer at være på sideglasset eller bagglasset må fremtiden vise, men jeg behøver mere bølge"effekt" i højre side.
Ja og så 10 liters dunke af Core7 Triton method er bestilt. Forbruget går jo op