Nå lige et spørgsmål til de kloge.
I anledning af at sommerferien står for døren

, nå ja måske ikke, men bestilt og betalt er den da. I den anledning har jeg fundet ud af at jeg vil have en
akvarie computer. Jeg har derfor kikket på div forum, og tænkt så konen næsten har troet at det var tid for den blå vogn ( manden sidder og stirrer ind i et mørkt
akvarie om aftenen ). Mit valg stod mellem GHL profilux 4 eller Apex. Efter at have læst og tænkt

, tror jeg valget bliver den nye Apex, eneste øv ved den løsning er prisen på deres doserings maskiner. Jeg syntes det er meget at skulle lægge 3* 3700Kr for at kunne få 6 doserings kanaler

.
Derfor gik jeg lidt i tænkeboks, og sad og tænkte på om man kunne buffe sit osmosevand, med feks KH og
VSV. Vi blander jo alligevel pulver op i osmose, og når man kender den daglige fordampning af vand, er det jo bare at smide tilsvarende KH og
VSV i. Fordelen er jo også, at det bliver tildelt jævnt over hele døgnet. Så er det bare at smide CA og Mag på en DOS og ellers holde ferie

.
Er der nogen der har prøvet dette eller er der grunde til at min ide ikke er skide god

.
Mvh Anders