Ups tabte toiletpair i baljen
- sejeulki
- Dragefisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 9000 Aalborg
- Geografisk sted: Aalborg
Ups tabte toiletpair i baljen
Hej alle,
dagens uheld da jeg ville tørre skummerkoppen af indvendig tabte jeg et par stykker toiletpapir i skummeren. Udover det selvfølgelig lige pt. ser grimt ud i baljen tror I så det kan gøre noget skade?
dagens uheld da jeg ville tørre skummerkoppen af indvendig tabte jeg et par stykker toiletpapir i skummeren. Udover det selvfølgelig lige pt. ser grimt ud i baljen tror I så det kan gøre noget skade?
Re: Ups tabte toiletpair i baljen
Nok ikke det bedste når det er klor bleget :/
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 5960 Marstal
- Saltvand siden?: 1990
Folk hælder alt muligt i Baljen uden at rynke på næsen så kan ikke se hvad lidt papir kan gøre skade
Så er der to meninger, er der en 3.ole kekkonen skrev:Folk hælder alt muligt i Baljen uden at rynke på næsen så kan ikke se hvad lidt papir kan gøre skade

-
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 5210 Odense NV
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Fyn
Sikke noget lort
Har har har har
Har har har har
retro baljen 2023: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=96905
- Ryom
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 8550 Ryomgård
- Geografisk sted: 8550 Ryomgaard
Kan ikke forestille mig det gør andet et at skabe lidt næring efterhånden som det rådner.
- PoulD
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2640 Hedehusene
- Saltvand siden?: 2012
Uden at forholde mig til om det er skadeligt eller ej, alene af hensyn til baljens æstetiske fremtoning og de associationer en sådan visuel stimulus måtte medføre hos mere eller mindre frivillige beskuere, ville jeg nok hænge et fiskenet over en af cirkulationspumperne en times tid eller to
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
- sejeulki
- Dragefisk
- Reactions:
- 17
ok tak for rådene. Det var heldigvis ikke andet et par ark. Og ja det var noget l...
. Det syntes er være væk fra vandkolonnen. Min PO4 ser ud til at være steget. Kan selvfølgelig også været noget andet.

- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Tvivler på at et par stykker papir kan få po4 til at stige så meget at det kan måles.sejeulki skrev:ok tak for rådene. Det var heldigvis ikke andet et par ark. Og ja det var noget l.... Det syntes er være væk fra vandkolonnen. Min PO4 ser ud til at være steget. Kan selvfølgelig også været noget andet.
Med mindre det ikke kun var skummerkoppen du havde brugt det på

- sejeulki
- Dragefisk
- Reactions:
- 17
ha ha ha