Tænkte jeg lige ville dele disse to med jer andre der holder Pacific Sun's 8 kanals lamper.
Modellerne der kan benytte disse PAR tables er følgende:
Metis Hyperion R2 - 150W LED moduler
Metis Hyperion R2+ - 135W LED moduler
Pandora Hyperion R2 - 150W LED Moduler + T5
Pandora Hyperion R2+ - 135w LED Moduler + T5
Pandora Hyperion R2+ - 75W LED moduler + T5
I nyeste software 9.5 G3 er der allerede Bali program installeret, og dette startes ved blot at fise over i fanen "Custom Scenario" og vælge "Start Bali Program" Men der er lavet 2 Custom Scenarier mere af Pacific Sun som har været tilgængelige på deres hjemmeside noget tid. Disse er dog imidlertid ikke længere på deres hjemmeside, men jeg ligger inde med filerne.
Måden disse installeres på er som følger:
"Custom Scenario" -> Load PAR scenario from file -> Vælg filen på din PC / Mac -> Send scenario to lamp Nogle - Inklusive mig selv, vil så opleve at tidspunkterne ikke lever op til ens ønsker. Her er så 2 muligheder for at tilpasse det således lampen tænder og slukker som ønsket.
Enten kan man efter at have indlæst ex. Hawaii programmet gå ind i fanen "PAR table" og begynde at justere tidspunkterne til, eller man kan gå i fanen "General Settings" og sætte fokus på afsnittet "Week-Tweak" Først - "Read Time Shift". Her skulle alle dage gerne stå til 0 hvis ikke man i forvejen benytter funktionen.
Herfra kan man så justere.
Ex. -3 vil starte alle indstillinger 3 timer før normalt / angivet under PAR table, og +3 vil udskyde med 3 timer.
Dvs, står lampen til fx at starte op kl 8.05, og Time Shift sættes til +3 mandag, vil lampen først tænde kl 11.05 mandag, men fortsætte med at starte kl 8.05 resten af ugen hvis ikke disse ændres.
Både Hawaii samt Fiji er i ZIP-filen herunder. Spørg endelig løs.
Jeg har doktorgrad i R2-lamperne efterhånden.