Hej
Jeg har en Bubble Magus Curve 5 stående i 18 cm vand. Jeg ved at dette er lige i underkanten, men har set flere amerikanere, på nettet, der har haft held med dette. Dog har jeg ikke kunne finde ud af hvordan de har indstillet den. Hvis jeg skruer den ned på minimum stiger vandstanden inde i skummeren. Stiller jeg den på max falder vandet. Jeg har forsøgt mig med alt mellem de to yderste indstillinger og jeg kan bare ikke få den til at lave sort snask som min gamle Tunze 9002. Har nogen en rettesnor jeg kan gå ud fra?
Mvh Johan
Indstilling af skummer (Bubble Magus Curve 5)
-
- Eremit krebs
- Reactions:
- 8
- Postnummer: 8471 Sabro
- Saltvand siden?: 2016
Re: Indstilling af skummer (Bubble Magus Curve 5)
Hej Johan, ved ikke om du kommer til at se dette opslag, men prøver lige alligevel 
Jeg overvejer selv at købe en BM curve 5, kan det anbefales? og hvordan er lyd niveauet på den? larmer den?
Mvh Mads

Jeg overvejer selv at købe en BM curve 5, kan det anbefales? og hvordan er lyd niveauet på den? larmer den?
Mvh Mads
- Jones
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7080 Børkop
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Danmark
Dengang syntes jeg at den var god, men i dag vil jeg vælge en med dc pumpe da man bedre kan styre den. Her tænker jeg på vandstand osv. Jeg har pt en coralbox d300, som både har kørt under mit reefer 250 og som nu trækker mit klovneakvarie, med lav vandstand i sumpen. Ved ikke hvad prisforskellen er på de to skummere, men helt overordnet, så synes jeg at coralbox siger mindre. Og jeg er følsom med lyd. Vil dog tilføje, at BM curve 5 skummeren gjorde et godt stykke arbejde !
o_O
-
- Eremit krebs
- Reactions:
- 8
- Postnummer: 8471 Sabro
- Saltvand siden?: 2016
Okay, mange tak for svaret, jeg vil kigge på det